Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verloederde kapel, Sint Jansbergklooster te Zelem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verloederde kapel, Sint Jansbergklooster te Zelem

    Kwestie van smaak denk ik.....


    Toch bedankt om te kijken!
    Geniet van het leven, want dood zijn we altijd en leven doen we maar even...

  • #2
    Re: Verloederde kapel, Sint Jansbergklooster te Zelem

    zeer rood kleed.
    Vind de foto wel mooi hoor maar heb het idee dat ie niet helemaal recht staat.
    Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6

    Comment


    • #3
      Re: Verloederde kapel, Sint Jansbergklooster te Zelem

      sorry, dit vind ik een aanval op de werkelijkheid
      mvg Wilfried

      7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

      Comment


      • #4
        Re: Verloederde kapel, Sint Jansbergklooster te Zelem

        ken die kapel maar kan je d'r zomaar binnen?
        EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
        https://sites.google.com/view/pdh65/

        Comment


        • #5
          Re: Verloederde kapel, Sint Jansbergklooster te Zelem

          Oorspronkelijk geplaatst door Sportsterpeke Bekijk bericht
          zeer rood kleed.
          Vind de foto wel mooi hoor maar heb het idee dat ie niet helemaal recht staat.
          Heb geprobeerd om recht te zetten, maar dan staat er weer iets anders scheef, denk dat er niets recht meer was in die kapel :-)

          Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk bericht
          sorry, dit vind ik een aanval op de werkelijkheid
          Geen probleem, zoals ik al zei, kwestie van smaak he
          Geniet van het leven, want dood zijn we altijd en leven doen we maar even...

          Comment


          • #6
            Re: Verloederde kapel, Sint Jansbergklooster te Zelem

            Oorspronkelijk geplaatst door PDH65 Bekijk bericht
            ken die kapel maar kan je d'r zomaar binnen?
            Ik dacht van wel toen er iemand aankwam. Toen ik die dame mijn bedoeling uitlegde was het ok, zolang ik maar enkele foto's wilde doorsturen
            Geniet van het leven, want dood zijn we altijd en leven doen we maar even...

            Comment


            • #7
              Re: Verloederde kapel, Sint Jansbergklooster te Zelem

              niet mijn smaak

              ik zou hem oriënteren op die horizontale lijn achter het altaar
              ik probeer...
              mijn Fijsboecq en mijn flickr

              Comment


              • #8
                Re: Verloederde kapel, Sint Jansbergklooster te Zelem

                idd smaak, maar voor jezelf, is het niet belangrijk voor de realiteit weer te geven, zoals jij het gezien hebt
                dat is gewoon mijn mening hé
                mvg Wilfried

                7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

                Comment


                • #9
                  Re: Verloederde kapel, Sint Jansbergklooster te Zelem

                  ik hou hier wel van, en vind het een zeer mooi resultaat!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Verloederde kapel, Sint Jansbergklooster te Zelem

                    Oorspronkelijk geplaatst door Tigor Bekijk bericht
                    Heb geprobeerd om recht te zetten, maar dan staat er weer iets anders scheef, denk dat er niets recht meer was in die kapel :-)
                    Heb hem voor je rechtgezet, zonder dat er iets anders scheef staat. KLIK HIER. Als je de link weg wil, laat even een pm, haal ik hem weg.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Verloederde kapel, Sint Jansbergklooster te Zelem

                      Oorspronkelijk geplaatst door purmer Bekijk bericht
                      Heb hem voor je rechtgezet, zonder dat er iets anders scheef staat. KLIK HIER. Als je de link weg wil, laat even een pm, haal ik hem weg.
                      Bedankt, geen probleem hoor, ik heb dit ook geprobeerd maar heb nu een beetje de indruk dat de tekst onder het schilderij nu wat scheef staat, kan ook aan mijn ogen liggen hoor
                      Geniet van het leven, want dood zijn we altijd en leven doen we maar even...

                      Comment


                      • #12
                        Re: Verloederde kapel, Sint Jansbergklooster te Zelem

                        Als er meerdere zaken scheef staan in een foto, dan rechttrekken met het snijkader en niet vergeten 'perspectief aan te vinken, dan kan je de hoeken zetten waar je wil en alle zijden vervolgens rechttrekken. Er zijn genoeg tutorials hierover te vinden op het net.
                        Groetjes

                        Comment


                        • #13
                          Re: Verloederde kapel, Sint Jansbergklooster te Zelem

                          Oorspronkelijk geplaatst door Tigor Bekijk bericht
                          Bedankt, geen probleem hoor, ik heb dit ook geprobeerd maar heb nu een beetje de indruk dat de tekst onder het schilderij nu wat scheef staat, kan ook aan mijn ogen liggen hoor
                          Ligt niet aan je ogen, de tekst staat nu ook scheef in de up van purmer .
                          Pas eens mijn tip toe en je zal zien dat alles dan recht staat.
                          Groetjes

                          Comment


                          • #14
                            Re: Verloederde kapel, Sint Jansbergklooster te Zelem

                            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                            Ligt niet aan je ogen, de tekst staat nu ook scheef in de up van purmer .
                            Pas eens mijn tip toe en je zal zien dat alles dan recht staat.
                            Groetjes
                            Ja klopt volledig, de tekst staat scheef bij mij, ben helaas alleen uitgegaan van de rode mat en verder weer niet goed gekeken in dat opzicht. Zo zie je maar hoe moeilijk sommige zaken kunnen zijn, vooral hier een mooie leerfoto, toch?

                            Comment


                            • #15
                              Re: Verloederde kapel, Sint Jansbergklooster te Zelem

                              Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                              Als er meerdere zaken scheef staan in een foto, dan rechttrekken met het snijkader en niet vergeten 'perspectief aan te vinken, dan kan je de hoeken zetten waar je wil en alle zijden vervolgens rechttrekken. Er zijn genoeg tutorials hierover te vinden op het net.
                              Groetjes
                              Ga dat zeker eens proberen Djivan, bedankt voor de tip! Wordt vervolgd...

                              Oorspronkelijk geplaatst door purmer Bekijk bericht
                              Ja klopt volledig, de tekst staat scheef bij mij, ben helaas alleen uitgegaan van de rode mat en verder weer niet goed gekeken in dat opzicht. Zo zie je maar hoe moeilijk sommige zaken kunnen zijn, vooral hier een mooie leerfoto, toch?
                              Zeker en vast, bedankt voor je bijdrage
                              Geniet van het leven, want dood zijn we altijd en leven doen we maar even...

                              Comment

                              Working...
                              X