Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
de honden staan er goed op, zal niet gemakkelijk zijn door hun snelheid
maar het lijkt een beetje of de honden op het beeld geplakt zijn, er vliegt nergens gras omhoog om hun snelheid nog eens te benadrukken.
niet oneerbiedig bedoelt hoor want ik slaag er niet in om zo'n beeld te maken
Ik volg hierin, ik denk dat dat komt omdat je een te hoog standpunt ingenomen hebt en je niet echt een ''ruimte'' tussen
de poten en het gras zièt. Scherp is ie wel !!
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
maar het lijkt een beetje of de honden op het beeld geplakt zijn, er vliegt nergens gras omhoog om hun snelheid nog eens te benadrukken.
Het is misschien kunstgras. Maar inderdaad, het lijkt wel gefotoshopt en volgens mij lopen die honden niet op een golfbaan in het echt (wat hier wel lijkt).
Ik volg hierin, ik denk dat dat komt omdat je een te hoog standpunt ingenomen hebt en je niet echt een ''ruimte'' tussen
de poten en het gras zièt. Scherp is ie wel !!
Het is misschien kunstgras. Maar inderdaad, het lijkt wel gefotoshopt en volgens mij lopen die honden niet op een golfbaan in het echt (wat hier wel lijkt).
Niets geplakt, geen fotoshop, natuurlijke DOF. Aan 1/1500 bevries je wel het beeld.
Het gras is voor het hondenrennen zo goed onderhouden. Als je opspringende dingen wil zien moet je hier zijn na de aankomst.
Bedankt voor jullie reactie.
mvg,
Eddy
Niets geplakt, geen fotoshop, natuurlijke DOF. Aan 1/1500 bevries je wel het beeld.
Het gras is voor het hondenrennen zo goed onderhouden. Als je opspringende dingen wil zien moet je hier zijn na de aankomst.
Bedankt voor jullie reactie.
mvg,
Eddy
die onder de vind ik mooier
die honden schrikken ergens van en gaan vol in de ankers
staat er soms een muur
Comment