Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Heb hem voor je rechtgezet, zonder dat er iets anders scheef staat. KLIK HIER. Als je de link weg wil, laat even een pm, haal ik hem weg.
Bedankt, geen probleem hoor, ik heb dit ook geprobeerd maar heb nu een beetje de indruk dat de tekst onder het schilderij nu wat scheef staat, kan ook aan mijn ogen liggen hoor
Geniet van het leven, want dood zijn we altijd en leven doen we maar even...
Re: Verloederde kapel, Sint Jansbergklooster te Zelem
Als er meerdere zaken scheef staan in een foto, dan rechttrekken met het snijkader en niet vergeten 'perspectief aan te vinken, dan kan je de hoeken zetten waar je wil en alle zijden vervolgens rechttrekken. Er zijn genoeg tutorials hierover te vinden op het net.
Groetjes
Bedankt, geen probleem hoor, ik heb dit ook geprobeerd maar heb nu een beetje de indruk dat de tekst onder het schilderij nu wat scheef staat, kan ook aan mijn ogen liggen hoor
Ligt niet aan je ogen, de tekst staat nu ook scheef in de up van purmer .
Pas eens mijn tip toe en je zal zien dat alles dan recht staat.
Groetjes
Ligt niet aan je ogen, de tekst staat nu ook scheef in de up van purmer .
Pas eens mijn tip toe en je zal zien dat alles dan recht staat.
Groetjes
Ja klopt volledig, de tekst staat scheef bij mij, ben helaas alleen uitgegaan van de rode mat en verder weer niet goed gekeken in dat opzicht. Zo zie je maar hoe moeilijk sommige zaken kunnen zijn, vooral hier een mooie leerfoto, toch?
Als er meerdere zaken scheef staan in een foto, dan rechttrekken met het snijkader en niet vergeten 'perspectief aan te vinken, dan kan je de hoeken zetten waar je wil en alle zijden vervolgens rechttrekken. Er zijn genoeg tutorials hierover te vinden op het net.
Groetjes
Ga dat zeker eens proberen Djivan, bedankt voor de tip! Wordt vervolgd...
Ja klopt volledig, de tekst staat scheef bij mij, ben helaas alleen uitgegaan van de rode mat en verder weer niet goed gekeken in dat opzicht. Zo zie je maar hoe moeilijk sommige zaken kunnen zijn, vooral hier een mooie leerfoto, toch?
Zeker en vast, bedankt voor je bijdrage
Geniet van het leven, want dood zijn we altijd en leven doen we maar even...
Comment