Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooie kleuren, mooie dof en zelfs het centrale stoort me hier niet echt.
En dat zwart..... ik heb ooit gelezen dat in bepaalde landen/regio's de oudere generaties vrouwen zwart dragen vanaf het moment dat ze weduwe zijn en dan voor de rest van hun dagen niks anders meer dragen als zwart.
Groetjes
Ik kan de vorige commentaren alleen maar herhalen. Heel mooie foto, Dof goed gekozen, kleur zit goed en vooal de expressie op de dame haar gelaat maakt de foto af.
bedankt allen....Ik had de kans eens om der eentje door te sturen . Hier is het niet steeds evident om verbinding te hebben maar Kroatie is echt wel zeker de moeite om in het nazeizoen te doen en we genieten der nog met volle teugen van. de zw versie zal voor thuis worden ergens in december,sorry Hendrik....
Comment