Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Zeer mooi!
Ondanks de lage ISO meen ik in de donkere delen nogal wat ruis te zien. Maar het mag hoor want het draagt bij tot de sfeer van dit eenvoudige kleurrijk beeld.
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
tss tsss
dit hoort niet in de vuilbak
maar ik de compostbak!
foto mooi scherp, idd ruis,
maar het onderwerp zegt me eigenlijk niet veel (nu ja, ik heb hier staaaaaapels foto's waarvan het onderwerp anderen ook niets zal zeggen)
ik vind het erg mooi. Buiten de kleuren, scherpte keek ik ook naar de compositie want daar heb ik nu momenteel oog voor en ondanks dat de bloemen doods zijn leeft het beeld, althans vind ik.
tss tsss
dit hoort niet in de vuilbak
maar ik de compostbak!
foto mooi scherp, idd ruis,
maar het onderwerp zegt me eigenlijk niet veel (nu ja, ik heb hier staaaaaapels foto's waarvan het onderwerp anderen ook niets zal zeggen)
I stand corrected, noenkelMi.
Maar het komt omdat het door ons - in Amsterdam - gescheiden huisvuil weer gezamelijk
de vuilverbrandingsoven in gaat.
Mijn foto's zijn inderdaad geen allemansvriendjes.
er mag voor mij zelfs nog wat meer ruis in de foto, plaatje vraagt er gewoon om.
Hierop zal ik nog eens studeren met mijn DxO Filmpack 3.
Een (eventueel) bevredigend resultaat zal ik dan laten zien.
Maar alleen als ik zelf tevreden ben daarover.
Comment