Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voor de vuilbak

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Voor de vuilbak

Vind hem mooi, de ruis hoort bij het afsterven van de bloemen...

Comment

Ik zou er ook niks aan wijzigen. Die ruis hoort, zoals hiervoor reeds gemeld, gewoon bij de foto. Heeft denk ik te maken met de G11, ik zeg wel denk ik, omdat ik met m'n G10 ook meer ruis heb. Corrigeer me maar als ik verkeerd ben.
      Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
        er mag voor mij zelfs nog wat meer ruis in de foto, plaatje vraagt er gewoon om.
        Ik heb nog eens wat geexperimenteerd met het toepassen van speciale effecten met mijn
        nieuw verworden programma 'DxO Filmpack 3'. Ik heb gekozen voor een analoge
        benadering met een kleurenfilm van 1600 ISO (en nog wat kleine bijstellingen).

Ik ben belangstellend naar reacties.
        Van waardering geniet ik.
        Van kritiek leer ik.

Comment

Voorkeur voor de eerste, minder kleurruis. Compo is prima
          Fletse kleuren horen bij de afgestorven bloemen.
          Photography is an art of observation.

Comment

'k ben eens weg en weer gesprongen van tablad naar tablad (de beste manier om te vergelijken)
            en ik twijfel hoor
            maar
            m'n voorkeur gaat toch een beetje uit naar je update
            ik probeer...
            mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Nu gaat het natuurlijk over smaak en persoonlijke voorkeur.
              Hier was het origineel al ruim OK . Update is me wat té.
              Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
              Oók wandelen met GPS?

Comment

Nr 1 blijft voor mij nr 1
                Mvg,
                Eddy
                Smaken verschillen

Comment

Na wat getwijfeld te hebben ga ik toch voor de eerste. De meer onderdrukte kleuren van de tweede passen wel goed bij het onderwerp, maar je verliest te veel diepte naar mijn gevoel. Om het cru te stellen: de update is mooi, oud behangpapier, terwijl de eerste een mooie foto met karakter is.
                  Luc
                  Last edited by LucFT; 31 mei 2012, 18:24. Reden: correctie tikfoutje

Comment

Ook ik ga voor de eerste, update vind ik ook iets teveel ruis.

Mvg John
                    http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

Comment

ik hou van de eerste en daar blijf ik bij!

Comment

vind ze beide mooi, maar mijn voorkeur gaat uit naar de 2de, ik hou gewoon van die analoge look, zeker bij dit soort foto's, maar das natuurlijk weer persoonlijke smaak.

knappe bewerking plaatwerker

Comment

Je eerste foto is pure nostalgie
                          grt. Ria

Comment

Ik heb beide foto's meermaals met elkaar vergeleken. Bij de update wordt volgens mij nog meer nadruk gelegd op het oud en versleten zijn (dankzij ruis). Zo komt het bij mij over.
                            Al vind ik de eerste ook nog erg mooi toch gaat mijn voorkeur naar je update omwille van die nadruk het is voor mij het ietjes meer. Ze komen ook zachter over.

Comment

Voor mij komt dit nu puur op smaak aan. Beide vind ik goed en mooi!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LucFT Bekijk bericht
                                Na wat getwijfeld te hebben ga ik toch voor de eerste. De meer onderdrukte kleuren van
                                de tweede passen wel goed bij het onderwerp, maar je verliest te veel diepte naar mijn
                                gevoel. Om het cru te stellen: de update is mooi, oud behangpapier, terwijl de eerste
                                een mooie foto met karakter is.
                                Luc
                                Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
                                vind ze beide mooi, maar mijn voorkeur gaat uit naar de 2de, ik hou gewoon van die
                                analoge look, zeker bij dit soort foto's, maar das natuurlijk weer persoonlijke smaak.

knappe bewerking plaatwerker
                                Oorspronkelijk geplaatst door Dabbertjedab Bekijk bericht
                                Voor mij komt dit nu puur op smaak aan. Beide vind ik goed en mooi!
                                Uit het totaal van reacties heb ik deze gekozen. Ze geven goed aan voor mij dat ik geen
                                update meer moet plaatsen als een eerste foto al goed is. Het brengt alleen maar
                                verwarring (ook bij mij want ik vind ze beide goed te smaken).

Alle commentatoren bedankt voor hun bijdrage en ook de kijkers voor hun
                                belangstelling.
                                Van waardering geniet ik.
                                Van kritiek leer ik.

Comment

Working...
                                X