Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Heb helaas geen PS-E. Alleen PS.
Heb je aanbevelingen eens gedaan in PS en het groen komt te " onnatuurlijk " en te " Fluo " over.
Kwestie van smaak natuurlijk.
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Heb helaas geen PS-E. Alleen PS.
Heb je aanbevelingen eens gedaan in PS en het groen komt te " onnatuurlijk " en te " Fluo " over.
Kwestie van smaak natuurlijk.
Ik denk dat jij ook nooit peper op de aardbeien zal doen.
Een kwestie van durven.
Ik denk dat jij ook nooit peper op de aardbeien zal doen.
Een kwestie van durven.
durven
das wel een klassieker, hé
moest je nu eens zeggen:
"Kleine brunoise van een gerookt kwartetje van zalm, meivis, paling en heilbot met handgepelde Nieuwpoortse grijze Noordzeegarnaaltjes, rucola, avrugakaviaar en mosterdijs"
of
"Cannelloni van witte chocolade en Belgische Gold Label Royal kaviaar, espuma van vodka en citroen"
of
"Gemarineerde carpaccio van tonijn, cassis, eucalyptusolie, slakkenkaviaar en ganzenleverijs"
dat is al meer iets durven
(allemaal receptjes die ik heb klaargemaakt in het leger! Deze dingen mis ik nu wel )
Tiens heb die ook en jouw kleuren zijn al feller, tot zover natuurgetrouwheid als ze de de schuivers willen verder doortrekken moet dat in het juiste forumonderdeel volgens mij. Dan gaan we naar abstract.
Comment