Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het einde bereikt?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Het einde bereikt?

Nu ik weet hoe foto's up te loaden doe ik nog eens een poging Zeg wat je ervan denkt. Alvast bedankt.

canon 400D, kitlens 18-55
    18mm, iso 400, f/10, 1/25s

update, iets lichter, crop, en rechtzetting

Last edited by Lacher; 8 mei 2012, 05:49.

Re: Het einde bereikt?

Nu nog weten hoe je goede foto's moet maken.
    Kon dit flauwe grapje niet laten

Wat betreft het posten zou je nog eens moeten proberen om de foto in het midden te plaatsen.
    Dat doe je door eerst de knop waarmee je de tekst in het midden zet aan te klikken en dan de proceduren te volgen voor het plaatsen van een foto.

Eerste wat mij opviel was het afgesnededen beeldje onderaan, en dan heb ik het niet over zijn hoofd maar wel onderaan. Dit had er mogen volledig opstaan.
    Belichting vind ik goed. Niet gemakkelijk om met tegenlicht ook in de donkere partijen details te geven. Heb de indruk dat de foto scheef staat maar kan natuurlijk ook het gebouw zijn.
    In tegenstelling tot mijn flauwe grap vind ik het een goede foto in beginnershoek.
    Robby BB
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

Comment

bedankt voor de tip. gefixt. hmm ja het beeldje mocht er idd meer opstaan, maar heb niet meer Heb ook wat de indruk dat het scheef staat, maar de verticale lijnen lijken mij recht, daarom dat ik het niet veranderd heb. het gebouw is van de 12de eeuw dus dacht dat het daaraan wel kon liggen.

Comment

Kijkt vele aangenamer en wat mij nu ook opvalt is dat het niet meer zo scheef lijkt.
        Robby BB

Comment

Voor mij zijn de donkere delen toch net iets té donker. Ook zou ik bovenaan de horizontalen wat recht zetten en iets croppen omdat daar toch weinig te zien is.

Bij mij wordt dit dan zoiets

Je geeft maar een seintje als de link terug weg moet.

Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
            Voor mij zijn de donkere delen toch net iets té donker. Ook zou ik bovenaan de horizontalen wat recht zetten en iets croppen omdat daar toch weinig te zien is.

Bij mij wordt dit dan zoiets

Je geeft maar een seintje als de link terug weg moet.

Groetjes
            In uw bewerking is alles wel meer zichtbaar, maar haalt er voor mij de sfeer uit.
            Ik denk dat je het moet zoeken ergens tussen de twee maar dat is smaak
            Robby BB

Comment

Laat de link maar staan ze. Je hebt gelijk. Het mag idd iets lichter, maar niet te licht. Van het croppen en het rechtzetten heb je compleet gelijk. Veel mooier op die manier. Bedankt!

Comment

Ik ga voor de update met de scherpte van de eerste.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Divad Bekijk bericht
                  Ik ga voor de update met de scherpte van de eerste.
                  Er is inderdaad iets misgegaan in de update want de scherpte is weg.
                  Algemeen vind ik dit wel een leuk beeld, maar zoals Robbydorine aanhaalt, is het spijtig dat het beeld onderaan afgesneden is. Met een iets lager standpunt had je dit beeld volledig kunnen opnemen in je foto.

Mvg
                  Rudy
                  www.facebook.com/RudyPeirePhotography
                  http://www.rudypeire.net

Comment

Hmm ja ik had ook al dat gevoel. Nochtans heb ik niets aan de scherpte veranderd. Zo meteen herstellen. En idd, spijtig van het onderste deel. Bedankt.

Comment

Working...
                    X