Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Oorspronkelijk geplaatst door IngridVekemansPhotoBekijk bericht
Leuke foto, maar jammer dat je zijn ogen niet ziet...dat zou echt toevoegen als hij net (half) opkeek of zo.
Grt, Ingrid.
Wat de ogen betreft, vind ik dat de ogen van de muts dit goedmaken. Het lijkt wel dat de pinguin een beetje verbaasd opkijkt, iets wat je eerder van het kindje verwacht.
TS geeft ook aan in de titel, dat de pingou het onderwerp is maar ik begrijp je opmerking en gaat het hier om smaak.
Rechter bovenhoek stoort mij.
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Wat de ogen betreft, vind ik dat de ogen van de muts dit goedmaken. Het lijkt wel dat de pinguin een beetje verbaasd opkijkt, iets wat je eerder van het kindje verwacht.
TS geeft ook aan in de titel, dat de pingou het onderwerp is maar ik begrijp je opmerking en gaat het hier om smaak.
Comment