Al heb ik hem ook ergens anders geplaatst, niet bij de wedstrijd daar heb ik er al drie geplaatst, niet dat ik absoluut mijn foto's overal ten toon wil plaatsen maar ze hebben me gevraagd om wat te posten. Dus heb ik mijn best gedaan.
Nu komt deze hier ook.
Het is een foto die niet los kan bestaan zonder de tekst die ik erbij heb geschreven. Oh ik laat jullie ook weten dat ik wel ook geen schrijver ben.
De foto is een tweeluik. Zag het licht bij thema : tijd.
foto 1 : figuren rond kaars.
Nikon Coolpix AW 100
studioke en flitser gebruikt
Fl 7 mm
Bt 1/30
F 4
iso 200
foto 2 : uitgedoofd kaars
Nikon coolpix AW 100
flitser gebruikt
FL : 11.7
BT 1/30
F 4.2
iso : 200
![](https://lh5.googleusercontent.com/-6gAzxT0Bwrw/T4Kr5eyB8nI/AAAAAAAAFdw/w1CCf08AfiQ/s900/kwestie-van-tijd-tekst-klok.jpg)
Bijhorende tekst : Een kwestie van tijd.
In een kring gingen ze staan. Smekend, afwachtend…
Fluisterend : “Laat ons leven en blaas het kaarsje niet uit. Wij brengen immers leven, vrolijkheid en verzet.
Open je hart lieve mensen, voor ons allemaal.
We zijn immers de fantastische wezens uit het nooit everland.
We geven je kleur en muziek in het leven,
Daar waar jij je verblijf hebt, in die grijze, grauwe wereld.
Toe, blaas dat kaarsje niet uit. Want het zal je verdoemen om een verblijf in te nemen,
In een fantasieloze wereld.”
Maar zij, in die ronde,
zullen dolend zoeken, in alle tijd en ruimte, naar iemand die zo vatbaar als een kind, het kaarsje weer aansteekt.
De kaars zal dan branden met likkende vlammen, en grijpend en brandend raakt hij de opengevouwen handen, laat harten smeulen tot een vruchtbare fantastische wereld.
De uitvinders krijgen opnieuw een kans om in pracht en praal zich te ontplooien in deze opnieuw leefbare creatieve wereld.
Nu komt deze hier ook.
Het is een foto die niet los kan bestaan zonder de tekst die ik erbij heb geschreven. Oh ik laat jullie ook weten dat ik wel ook geen schrijver ben.
De foto is een tweeluik. Zag het licht bij thema : tijd.
foto 1 : figuren rond kaars.
Nikon Coolpix AW 100
studioke en flitser gebruikt
Fl 7 mm
Bt 1/30
F 4
iso 200
foto 2 : uitgedoofd kaars
Nikon coolpix AW 100
flitser gebruikt
FL : 11.7
BT 1/30
F 4.2
iso : 200
![](https://lh5.googleusercontent.com/-6gAzxT0Bwrw/T4Kr5eyB8nI/AAAAAAAAFdw/w1CCf08AfiQ/s900/kwestie-van-tijd-tekst-klok.jpg)
Bijhorende tekst : Een kwestie van tijd.
In een kring gingen ze staan. Smekend, afwachtend…
Fluisterend : “Laat ons leven en blaas het kaarsje niet uit. Wij brengen immers leven, vrolijkheid en verzet.
Open je hart lieve mensen, voor ons allemaal.
We zijn immers de fantastische wezens uit het nooit everland.
We geven je kleur en muziek in het leven,
Daar waar jij je verblijf hebt, in die grijze, grauwe wereld.
Toe, blaas dat kaarsje niet uit. Want het zal je verdoemen om een verblijf in te nemen,
In een fantasieloze wereld.”
Maar zij, in die ronde,
zullen dolend zoeken, in alle tijd en ruimte, naar iemand die zo vatbaar als een kind, het kaarsje weer aansteekt.
De kaars zal dan branden met likkende vlammen, en grijpend en brandend raakt hij de opengevouwen handen, laat harten smeulen tot een vruchtbare fantastische wereld.
De uitvinders krijgen opnieuw een kans om in pracht en praal zich te ontplooien in deze opnieuw leefbare creatieve wereld.
Comment