Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik heb blijkbaar een andere monitor dan de meesten hier...
De scherpstelling is niet goed, zit te ver naar voor in het beeld.
Het insect is niet scherp.
De haartjes van de voorste pootjes natuurlijk wel,
maar de ogen zitten al achter de scherptediepte.
In de compo ben ik ook niet echt mee. Een groot deel van de foto is niet benut, zonder reden.
Ik heb blijkbaar een andere monitor dan de meesten hier...
De scherpstelling is niet goed, zit te ver naar voor in het beeld.
Het insect is niet scherp.
De haartjes van de voorste pootjes natuurlijk wel,
maar de ogen zitten al achter de scherptediepte.
In de compo ben ik ook niet echt mee. Een groot deel van de foto is niet benut, zonder reden.
Volgende keer beter...
Nogthans is deze foto met enige naverscherping héél scherp te noemen, bij mij heb ik zelfs scherpte in de rechtervleugel, dus de ogen liggen zeker niet achter de scherptediepte.
Compo kon inderdaad iets beter maar toch vind ik deze foto heel geslaagd mits enige naverscherping.
Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy https://500px.com/marnix_photography
Comment