Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mooi beeld en sprekend ook heeft geen uitleg nodig denk ik dan maar.
Het enige wat ik jammer vindt dat er direct geflitst is en niet gebounced via het plafond
Mooi beeld en sprekend ook heeft geen uitleg nodig denk ik dan maar.
Het enige wat ik jammer vindt dat er direct geflitst is en niet gebounced via het plafond
Alles behalve zwart reflecteerd licht. De ene wat minder dan de andere. je zou zelf voor een oppervlakte kunnen zorgen om te bouncen door bv iets reflekterend boven de flits te houden.
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Leuk beeld,heel herkenbaar en grappig daardoor, beige muren reflecteren ook hoor,met een grijskaartje zet je dan de kleuren ok,geen enkel probleem,Grtjes Francine
Een mooie maar de schaduw van de pop in de nek van het kind valt inderdaad tegen.
Maar als de kleine er genoeg van heeft heb je zomaar niet de tijd om een reflectiescherm te gaan halen.
Een mooie maar de schaduw van de pop in de nek van het kind valt inderdaad tegen.
Maar als de kleine er genoeg van heeft heb je zomaar niet de tijd om een reflectiescherm te gaan halen.
idd die tijd heb je niet altijd.
eerlijk mij stoort de schaduw niet, vind het zelf iets hebben zo, smaken,......
Comment