update na positief commentaar
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
bird in the sky
Collapse
X
-
-
Re: bird in the sky
mooi maar zou hem spiegelen.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
bouk,waarom spiegelen?
grts dirk__________________________________________________ _
Sony A580 en wat glas.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rdirky45 Bekijk berichtbouk,waarom spiegelen?
grts dirk
versterkt uw foto
Comment
-
Als je de foto spiegelt komt het vliegtuig op het sterkste punt van de foto te staan.
Doe dan ook a.u.b. de sensorvlekken weg, want deze foto verdient dit.
De foto is super
Mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door rdirky45 Bekijk berichtbouk,waarom spiegelen?
grts dirkOorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk berichtversterkt uw fotoOorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtAls je de foto spiegelt komt het vliegtuig op het sterkste punt van de foto te staan.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtAls je de foto spiegelt komt het vliegtuig op het sterkste punt van de foto te staan.
Doe dan ook a.u.b. de sensorvlekken weg, want deze foto verdient dit.
De foto is super
Mvg,
Eddy
Wat je met het spiegelen wel bereikt en dat kan dan mischien de indruk geven van het sterkste punt, dat het vliegtuig in de eerste foto van u weg vliegt en dat in de spiegeling
het vliegtuig naar u ons toe vliegt, Daarom valt mijn keuze op het eerste compo omdat dit compo mij het gevoel geeft van vakantie omdat het vliegtuig weg vliegt richting zonnige oorden.
Robby BBMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk berichtAls het vliegtuig gespiegeld op het sterkste punt staat dan staat hij niet gespiegeld toch ook op een sterk punt (regel van drie)
Wat je met het spiegelen wel bereikt en dat kan dan mischien de indruk geven van het sterkste punt, dat het vliegtuig in de eerste foto van u weg vliegt en dat in de spiegeling
het vliegtuig naar u ons toe vliegt, Daarom valt mijn keuze op het eerste compo omdat dit compo mij het gevoel geeft van vakantie omdat het vliegtuig weg vliegt richting zonnige oorden.
Robby BB
Mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtU bent duidelijk niet op de hoogte waar het sterkste punt van een foto zich bevindt, in normale omstandigheden.
Mvg,
Eddy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk berichtVerklaar u dan nader aub, want ik denk dat de beginners dat ook niet weten.
Robby BB
De reden hiervoor is dat wij lezen van links naar rechts en van boven naar beneden, daardoor zoeken onze hersenen een rustpunt beneden rechts.
Tijdens onze cursus hebben we daar praktische oefeningen mee gedaan door hetzelfde onderwerp op de verschillende sterke punten te zetten en een grote meerderheid verkoos het sterke punt rechts beneden. In de publiciteit zal u ook dikwijls de firmanaam of merknaam beneden rechts zien.
Het is natuurlijk niet altijd mogelijk daar gebruik van te maken maar hier met dit vliegtuig kon dit perfect.
Deze regel is natuurlijk niet van toepassing in de culturen waar men van rechts naar links leest.
Mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtIk heb geleerd tijdens mijn cursus fotografie en nadien ook gelezen dat het sterkste punt in een foto het sterke punt(regel van 3) beneden rechts is.
De reden hiervoor is dat wij lezen van links naar rechts en van boven naar beneden, daardoor zoeken onze hersenen een rustpunt beneden rechts.
Tijdens onze cursus hebben we daar praktische oefeningen mee gedaan door hetzelfde onderwerp op de verschillende sterke punten te zetten en een grote meerderheid verkoos het sterke punt rechts beneden. In de publiciteit zal u ook dikwijls de firmanaam of merknaam beneden rechts zien.
Het is natuurlijk niet altijd mogelijk daar gebruik van te maken maar hier met dit vliegtuig kon dit perfect.
Deze regel is natuurlijk niet van toepassing in de culturen waar men van rechts naar links leest.
Mvg,
Eddy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk berichtDeze theorie gaat bij deze foto niet op wat mij betreft omdat mijn aandacht direkt naar onder ga naar het vliegtuig en dan naar boven . Precies hoe men in deze oosterse landen schrijft en leest. Daarbij spiegel je ook de tekst op het vliegtuig waardoor je de tekst van rechts naar links moet lezen. En dan ook de theorie die ik in mijn vorig comment heb gegeven in verband met het vliehtuig dat van mij weg vliegt.
Robby BB
De tekst op het vliegtuig is sowieso niet leesbaar.
Mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
Comment