Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bird in the sky

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• bird in the sky

update na positief commentaar
    Last edited by rdirky45; 20 maart 2012, 09:50.
    __________________________________________________ _
    Sony A580 en wat glas.

Re: bird in the sky

mooi maar zou hem spiegelen.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

bouk,waarom spiegelen?
      grts dirk
      __________________________________________________ _
      Sony A580 en wat glas.

Comment

knap beeld
        vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rdirky45 Bekijk bericht
          bouk,waarom spiegelen?
          grts dirk

versterkt uw foto

Comment

Als je de foto spiegelt komt het vliegtuig op het sterkste punt van de foto te staan.
            Doe dan ook a.u.b. de sensorvlekken weg, want deze foto verdient dit.
            De foto is super
            Mvg,
            Eddy
            Smaken verschillen

Comment

Mooi.
              mvg Bruno D.G.
              Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rdirky45 Bekijk bericht
                bouk,waarom spiegelen?
                grts dirk
                Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
                versterkt uw foto
                Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
                Als je de foto spiegelt komt het vliegtuig op het sterkste punt van de foto te staan.
                daarom.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Doe dan ook a.u.b. de sensorvlekken weg, want deze foto verdient dit.
                  De foto is super
                  Mvg,
                  Eddy
                  Als het vliegtuig gespiegeld op het sterkste punt staat dan staat hij niet gespiegeld toch ook op een sterk punt (regel van drie)
                  Wat je met het spiegelen wel bereikt en dat kan dan mischien de indruk geven van het sterkste punt, dat het vliegtuig in de eerste foto van u weg vliegt en dat in de spiegeling
                  het vliegtuig naar u ons toe vliegt, Daarom valt mijn keuze op het eerste compo omdat dit compo mij het gevoel geeft van vakantie omdat het vliegtuig weg vliegt richting zonnige oorden.
                  Robby BB
                  Minder tijd achter de computer
                  Is meer tijd achter de camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                    Als het vliegtuig gespiegeld op het sterkste punt staat dan staat hij niet gespiegeld toch ook op een sterk punt (regel van drie)
                    Wat je met het spiegelen wel bereikt en dat kan dan mischien de indruk geven van het sterkste punt, dat het vliegtuig in de eerste foto van u weg vliegt en dat in de spiegeling
                    het vliegtuig naar u ons toe vliegt, Daarom valt mijn keuze op het eerste compo omdat dit compo mij het gevoel geeft van vakantie omdat het vliegtuig weg vliegt richting zonnige oorden.
                    Robby BB
                    U bent duidelijk niet op de hoogte waar het sterkste punt van een foto zich bevindt, in normale omstandigheden.
                    Mvg,
                    Eddy
                    Smaken verschillen

Comment

Mooie foto,compo zeer goed
                      Grt Rosie
                      GROETJES ROSIE
                      Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
                      panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

Comment

U bent duidelijk niet op de hoogte waar het sterkste punt van een foto zich bevindt, in normale omstandigheden.
                        Mvg,
                        Eddy
                        Verklaar u dan nader aub, want ik denk dat de beginners dat ook niet weten.
                        Robby BB

Comment

Verklaar u dan nader aub, want ik denk dat de beginners dat ook niet weten.
                          Robby BB
                          Ik heb geleerd tijdens mijn cursus fotografie en nadien ook gelezen dat het sterkste punt in een foto het sterke punt(regel van 3) beneden rechts is.
                          De reden hiervoor is dat wij lezen van links naar rechts en van boven naar beneden, daardoor zoeken onze hersenen een rustpunt beneden rechts.
                          Tijdens onze cursus hebben we daar praktische oefeningen mee gedaan door hetzelfde onderwerp op de verschillende sterke punten te zetten en een grote meerderheid verkoos het sterke punt rechts beneden. In de publiciteit zal u ook dikwijls de firmanaam of merknaam beneden rechts zien.
                          Het is natuurlijk niet altijd mogelijk daar gebruik van te maken maar hier met dit vliegtuig kon dit perfect.
                          Deze regel is natuurlijk niet van toepassing in de culturen waar men van rechts naar links leest.
                          Mvg,
                          Eddy
                          Smaken verschillen

Comment

Ik heb geleerd tijdens mijn cursus fotografie en nadien ook gelezen dat het sterkste punt in een foto het sterke punt(regel van 3) beneden rechts is.
                            De reden hiervoor is dat wij lezen van links naar rechts en van boven naar beneden, daardoor zoeken onze hersenen een rustpunt beneden rechts.
                            Tijdens onze cursus hebben we daar praktische oefeningen mee gedaan door hetzelfde onderwerp op de verschillende sterke punten te zetten en een grote meerderheid verkoos het sterke punt rechts beneden. In de publiciteit zal u ook dikwijls de firmanaam of merknaam beneden rechts zien.
                            Het is natuurlijk niet altijd mogelijk daar gebruik van te maken maar hier met dit vliegtuig kon dit perfect.
                            Deze regel is natuurlijk niet van toepassing in de culturen waar men van rechts naar links leest.
                            Mvg,
                            Eddy
                            Deze theorie gaat bij deze foto niet op wat mij betreft omdat mijn aandacht direkt naar onder ga naar het vliegtuig en dan naar boven . Precies hoe men in deze oosterse landen schrijft en leest. Daarbij spiegel je ook de tekst op het vliegtuig waardoor je de tekst van rechts naar links moet lezen. En dan ook de theorie die ik in mijn vorig comment heb gegeven in verband met het vliehtuig dat van mij weg vliegt.
                            Robby BB

Comment

Deze theorie gaat bij deze foto niet op wat mij betreft omdat mijn aandacht direkt naar onder ga naar het vliegtuig en dan naar boven . Precies hoe men in deze oosterse landen schrijft en leest. Daarbij spiegel je ook de tekst op het vliegtuig waardoor je de tekst van rechts naar links moet lezen. En dan ook de theorie die ik in mijn vorig comment heb gegeven in verband met het vliehtuig dat van mij weg vliegt.
                              Robby BB
                              Je hebt waarschijnlijk oosterse voorouders.
                              De tekst op het vliegtuig is sowieso niet leesbaar.

Mvg,
                              Eddy
                              Last edited by !Bart; 21 maart 2012, 08:37. Reden: we houden het hier netjes
                              Smaken verschillen

Comment

Working...
                              X