Een bewerkte versie van een krokusje, graag jullie mening,alvast bedankt voor het kijken, groetjes Francine
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Krokusje
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Krokusje
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtaangenaam en mooi om naar te kijken,kom zeker nog eens terug!!
Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk berichtHaarscherp, mooi gedaan, mischien iets te dicht op de rand?
Oorspronkelijk geplaatst door onsis Bekijk berichthet zachte effect op de witte bloemblaadjes vind ik mooi
maar de rand van het rechtse deel van het oranje hartje en de witte rand van het bloemblaadje er naast mag voor mij zachter.
Aan iedereen groetjes en bedankt voor jullie reaktieZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
-
mooie muurhangfoto
jammer dat het bovenste en onderste blaadje afgesneden zijn
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk bericht... Je hebt gelijk, beetje teveel naverscherpt na het verkleinen van het beeld, heb altijd moeite met het inschatten hiervan
dekkingsgraad kan ik dan heel subtiel instellen op het gewenste resultaat en halo-vorming
voorkomen.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Heel mooi in beeld gebracht,iets teder, bedoel de fotoHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Hartelijk bedankt voor de opbouwende kritieken en de raad hoor, veel groetjes FrancineZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
-
-
Zo teder en mooi. Mag aan mijn muur hoor!Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
Comment