Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
het zachte effect op de witte bloemblaadjes vind ik mooi
maar de rand van het rechtse deel van het oranje hartje en de witte rand van het bloemblaadje er naast mag voor mij zachter.
het zachte effect op de witte bloemblaadjes vind ik mooi
maar de rand van het rechtse deel van het oranje hartje en de witte rand van het bloemblaadje er naast mag voor mij zachter.
Je hebt gelijk, beetje teveel naverscherpt na het verkleinen van het beeld, heb altijd moeite met het inschatten hiervan
Aan iedereen groetjes en bedankt voor jullie reaktie
Oorspronkelijk geplaatst door Francine VersluysBekijk bericht
... Je hebt gelijk, beetje teveel naverscherpt na het verkleinen van het beeld, heb altijd moeite met het inschatten hiervan
Voor mij zelf prefereer ik de verscherpingsmethode met een hoogdoorlaat-filter. Met de
dekkingsgraad kan ik dan heel subtiel instellen op het gewenste resultaat en halo-vorming
voorkomen.
Een knappe bewerking doe ik je nog na. Is het misschien mogelijk om de schaduw weg te poetsen nu wordt mijn aandacht van het onderwerp erna toegetrokken.
Comment