Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik ben er niet zo kapot van hoor. De titel wijst op de plant die voor mij met onvoldoende
scherpte wordt gebracht. Het insect versmelt wat met de achtergrond (plant) en komt niet
echt uit de verf. Dat het rechtse bloempje in de schaduw hangt, kan mij ook niet echt
bekoren.
Al met al een goede vingeroefening om tot het betere werk te geraken.
plaatwerker jouw commentaar is vooral leerrijk en daar ben ik ook zeer blij mee!
de schaduwpartij rechts vond ik ook een min punt
het gebrek aan scherpte en de versmelting zie ik nu pas; ik oefen met plezier verder
Ik ben ook altijd wel blij met zo iemand als Plaatwerker. Hij is direct, zegt waar het op staat maar je leert zoveel van zijn tips. Ook de anderen zijn leerrijk maar ergens geeft hij mij steeds een veilig gevoel te weten dat hij daar ergens is en mij weer eens op het juiste pad zet
Ik heb het licht gezien!!! ... nu er nog een beeld mee maken.
Ik ben ook altijd wel blij met zo iemand als Plaatwerker. Hij is direct, zegt waar het op staat maar je leert zoveel van zijn tips. Ook de anderen zijn leerrijk maar ergens geeft hij mij steeds een veilig gevoel te weten dat hij daar ergens is en mij weer eens op het juiste pad zet
elke reactie heeft voor mij waarde want je post altijd een foto omdat je denkt dat hij goed is, als andere mensen hem ook waarderen is dit leuk.
commentaren en kritiek doen je nadenken, je leert anders kijken en je kan je techniek bijschaven ( wat mijn bedoeling is)
verschillende meningen in één topic zijn boeiend
"stilte" is het ergste.....
dus allen bedankt om te kijken, te bevestigen en te verbeteren
Comment