Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vraagje heb je met een statief gewerkt ? Je diafragma F25 is niet goed max F16 veel hoger werk ik bijna niet , je iso zou ook naar beneden moeten maar je hebt er niet zoveel last van in je foto dus voor mij is het oke . Ook zou ik de 2 opkomende pijlen weg werken , niet croppen want anders komt je vuurwerk weer te centraal . Vuurwerk is een zaakje van veel geduld en geluk .
Groeten
Joeri
Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Vraagje heb je met een statief gewerkt ? Je diafragma F25 is niet goed max F16 veel hoger werk ik bijna niet , je iso zou ook naar beneden moeten maar je hebt er niet zoveel last van in je foto dus voor mij is het oke . Ook zou ik de 2 opkomende pijlen weg werken , niet croppen want anders komt je vuurwerk weer te centraal . Vuurwerk is een zaakje van veel geduld en geluk .
Groeten
Joeri
ja hoor van op statief.
mss wel even vermelden dat het net toen het vuurwerk begon is beginnen regenen, dus ben ik vul nog gaan vragen aan de burgemeester ('t zijn foto's voor de gemeente Herne) of ik niet binnen mocht in het gemeente huis om van daar uit de foto's te schieten waar door ik vrij veel tijd verloren ben, het vuurwerk was al bezig dus niet echt de tijd gehad om alle instellingen even af te lopen de iso stond nog ingesteld van de schoot een half uurtje voor dien in de kerk, vandaar de vreemde instellingen
ik kan hem wel smaken.
ik zou wel proberen om nog een beetje ruis weg te werken
als ik een tijd heb zal ik dit zeker doen.
ben bezeig met een hele reeks ( slot dag van 800 jaar herne) deze is een van de laatste die ik even vrug voorgenomen heb voor in het gemeenteblad
Nog een goede tip voor vuurwerk is je lens ook op manueel te zetten en op oneindig in te stellen op mijn Weblog heb ik nog meer tips staan . Heb je nog andere foto's van die avond ? En denk er aan , aan vuurwerk foto's is altijd nog een beetje werk tenzij je op een super plaats kan staan , en als het vuurwerk duur genoeg is Ik heb je foto even zelf onderhanden genomen KLIK en ik vind hem heel bruikbaar
Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Nog een goede tip voor vuurwerk is je lens ook op manueel te zetten en op oneindig in te stellen op mijn Weblog heb ik nog meer tips staan . Heb je nog andere foto's van die avond ? En denk er aan , aan vuurwerk foto's is altijd nog een beetje werk tenzij je op een super plaats kan staan , en als het vuurwerk duur genoeg is Ik heb je foto even zelf onderhanden genomen KLIK en ik vind hem heel bruikbaar
Comment