Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vuurwerk

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• vuurwerk

updete

alvast bedankt voor het kijken

groetjes
    renske
    Last edited by bleuspics; 8 februari 2012, 09:11.

Re: vuurwerk

oeie 40x bekenen en al op 2de pagina

Comment

Heb er ook zo Renske...
      Liefde komt precies beetje van één kant...

Groetjes
      Marc
      Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Interessant om naar te kijken. Mooi blauwe wolk.
        Groeten.
        Jacques

Comment

Vraagje heb je met een statief gewerkt ? Je diafragma F25 is niet goed max F16 veel hoger werk ik bijna niet , je iso zou ook naar beneden moeten maar je hebt er niet zoveel last van in je foto dus voor mij is het oke . Ook zou ik de 2 opkomende pijlen weg werken , niet croppen want anders komt je vuurwerk weer te centraal . Vuurwerk is een zaakje van veel geduld en geluk .

Groeten

Joeri
          Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
          www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

Comment

Ik weet eigenlijk niet wat te denken, aan de ene kant wat saai doordat er enkel blauw is, aan de andere kant mooi vanwege de blauwe lichtsporen.
            Photography is an art of observation.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pbj Bekijk bericht
              Vraagje heb je met een statief gewerkt ? Je diafragma F25 is niet goed max F16 veel hoger werk ik bijna niet , je iso zou ook naar beneden moeten maar je hebt er niet zoveel last van in je foto dus voor mij is het oke . Ook zou ik de 2 opkomende pijlen weg werken , niet croppen want anders komt je vuurwerk weer te centraal . Vuurwerk is een zaakje van veel geduld en geluk .

Groeten

Joeri

ja hoor van op statief.
              mss wel even vermelden dat het net toen het vuurwerk begon is beginnen regenen, dus ben ik vul nog gaan vragen aan de burgemeester ('t zijn foto's voor de gemeente Herne) of ik niet binnen mocht in het gemeente huis om van daar uit de foto's te schieten waar door ik vrij veel tijd verloren ben, het vuurwerk was al bezig dus niet echt de tijd gehad om alle instellingen even af te lopen de iso stond nog ingesteld van de schoot een half uurtje voor dien in de kerk, vandaar de vreemde instellingen

groetjes
              renske

Comment

ik kan hem wel smaken.
                ik zou wel proberen om nog een beetje ruis weg te werken
                een pessimist is een optimist met ervaring.
                Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
                Pentax k-3II en nog meer glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martijn1980 Bekijk bericht
                  ik kan hem wel smaken.
                  ik zou wel proberen om nog een beetje ruis weg te werken
                  als ik een tijd heb zal ik dit zeker doen.
                  ben bezeig met een hele reeks ( slot dag van 800 jaar herne) deze is een van de laatste die ik even vrug voorgenomen heb voor in het gemeenteblad

groetjes
                  renske

Comment

Die inschietende pijlen weghalen Renske, is zo al schoon en moeilijk genoeg
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Nog een goede tip voor vuurwerk is je lens ook op manueel te zetten en op oneindig in te stellen op mijn Weblog heb ik nog meer tips staan . Heb je nog andere foto's van die avond ? En denk er aan , aan vuurwerk foto's is altijd nog een beetje werk tenzij je op een super plaats kan staan , en als het vuurwerk duur genoeg is Ik heb je foto even zelf onderhanden genomen KLIK en ik vind hem heel bruikbaar

Groeten

Joeri
                      Last edited by Pbj; 8 februari 2012, 01:04.
                      Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
                      www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pbj Bekijk bericht
                        Nog een goede tip voor vuurwerk is je lens ook op manueel te zetten en op oneindig in te stellen op mijn Weblog heb ik nog meer tips staan . Heb je nog andere foto's van die avond ? En denk er aan , aan vuurwerk foto's is altijd nog een beetje werk tenzij je op een super plaats kan staan , en als het vuurwerk duur genoeg is Ik heb je foto even zelf onderhanden genomen KLIK en ik vind hem heel bruikbaar

Groeten

Joeri
                        Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                        Die inschietende pijlen weghalen Renske, is zo al schoon en moeilijk genoeg
                        update bij geplaatst

Comment

Voilà, een perfecte opname van enkelvoudig vuurwerk. Dank je
                          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                            Voilà, een perfecte opname van enkelvoudig vuurwerk. Dank je
                            astamblieft!
                            'k vind hem ook veel beter zo (nog enkele puntjes wegvegen rechts...)
                            ik probeer...
                            mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

De update, mits het opkuisen van nog enkele witte puntjes, is af .
                              Groetjes

Comment

Working...
                              X