Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Kijk Renske...voor mij mogen ze allemaal iets vinden...daarom is het tenslotte een forum...dus zal ik ook maar iets vinden...ikzelf vind het weerom een prachtige foto.
Denk... da'k ook nog een sensorvlekje (alhoewel bij F9 ?) of vlekje op de lens gevonden heb. Maar dat is zo verwijderd.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Denk... da'k ook nog een sensorvlekje (alhoewel bij F9 ?) of vlekje op de lens gevonden heb. Maar dat is zo verwijderd.
Groetjes
Marc
nee das ne stof bal dat op het strand lag
serieus, merci voor het opmerken mij was het nog niet opgevallen, het zal wel een sensorvlekje zijn, ik heb die dagen aan de zee enkele keren van lans gewisselt
waarom ( alhoewel bij f9)??
Zal wel een beetje te maken hebben met het kleur van de onder- achtergrond maar "meestal" krijg je ze pas te zien bij hogere f-waarden...
Opletten met zand hé...maar dat wist je al...
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment