Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Normaal had ik de foto niet goed gevonden, maar het water vind ik geweldig. Lijkt wel een betonnen vloer. Het laat de foto mischien onnatuurtlijk overkomen, maar voor mij geen probleem
Als je de zwarte blok in de voorgrond, rechts, wegcropt wordt voor mij de foto sterker.
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Normaal had ik de foto niet goed gevonden, maar het water vind ik geweldig. Lijkt wel een betonnen vloer. Het laat de foto mischien onnatuurtlijk overkomen, maar voor mij geen probleem
Als je de zwarte blok in de voorgrond, rechts, wegcropt wordt voor mij de foto sterker.
Robby BB
Bedankt voor uw opmerking Robby.
Wat bedoeld u met normaal niet goed, door het donkere blok aan de voorkant? Ik heb hier voor gekozen omdat ik dacht dat het dan meer diepte zou geven.
Het compo in zijn geheel, en de mistige sfeer zijn niet mijn ding. Maar zoals gezegd met het water
Voor mij brengt de blok geen meerwaarde omdat het een zwart vlak is. Als hij nu meer belicht zou zijn dan gaf hij diepte maar nu niet, voor mij.
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment