Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

het huis staat op den berg

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• het huis staat op den berg

hey all, mn handen waren wel bijna afgevroren om deze foto op de skilift te nemen, maar ik was blij verrast met de belichting van de kabel, vond het de moeite voor 10 minuten pijn ;-)

canon 350D, f/8, iso100, 1/200sec,

en hier dan de bewerking van djivan, is een stuk helderder...
    Last edited by stevwout; 11 januari 2012, 11:31.
    de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
    Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

Re: het huis staat op den berg

Ja, goed gezien. Het is in alle eenvoud, een sfeervolle foto.
    Hopelijk zijn de bevoren vingers weer gaan functioneren zoals het hoort.

Comment

Knap gezien, goeie compo, maar mits een beetje bewerking valt hier nog veel meer uit te halen. Ik stuur je een PB.
      Groetjes

Comment

Wel een leuke met die belichting op het huis en op de kabels. Het sneeuw is wel ietskes aan de donkere kant. Als je nog wat kan verbeteren zoals Djivan zegt, eens proberen zou ik zeggen.
        Probeer eventueel ook nog wat na te verscherpen, want deze lijkt me niet volledig scherp.
        Ann
        Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          Knap gezien, goeie compo, maar mits een beetje bewerking valt hier nog veel meer uit te halen. Ik stuur je een PB.
          Groetjes
          ok ben benieuwd wat je ervan kan maken, ben er zelf al mee bezig geweest, maar nog veel te leren...
          Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

Comment

hmmm, ik ben ook heel benieuwd!
            Huisje een beetje recht zetten
            maar 'k vind het wel heel erg tof qua belichting
            ik probeer...
            mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Hij staat een beetje scheef.
              Maar heel mooi het licht gevangen hier op het huis.
              Mooi geschoten.
              mvg Bruno D.G.
              Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Comment

Groetjes

pb maakt het een stuk mooier, ik dacht dat meer contrast beter was, maar niet dus, thx djivan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stevwout Bekijk bericht
                  pb maakt het een stuk mooier, ik dacht dat meer contrast beter was, maar niet dus, thx djivan.
                  Pas op, ik ga nu niet beweren dan mijn visie DE visie is hé. Straks komen er hier misschien een pak die het maar niks vinden.... even afwachten dus .
                  Groetjes

Comment

Pas op, ik ga nu niet beweren dan mijn visie DE visie is hé. Straks komen er hier misschien een pak die het maar niks vinden.... even afwachten dus .
                    Groetjes
                    oedahetweet

ik vind de original idd beter (en nòg beter wanneer het huizeke recht gezet is)
                    ik probeer...
                    mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
                      oedahetweet

ik vind de original idd beter (en nòg beter wanneer het huizeke recht gezet is)
                      Ik had het kunnen denken, als je de pap in de mond geeft, hoeft er enkel nog geslikt te worden.
                      Groetjes

Comment

Voor mij mag je het stukje sneeuw van 2 geven en het huizeke en kabel van 1.
                        Djivan, wat ik jouw update wel goed vindt ik het stoeltje dat me in de originele nauwelijks was opgevallen. Maar mis een beetje de warmte van het origineel.
                        En zo zal ieder wel zijn eigen gedacht hebben zekers...
                        Ann
                        Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

Comment

thx all voor de tips, ik ga nog eens wat met de belichting aan de slag gaan, weer wat bijgeleerd ;-)

Comment

Working...
                          X