Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
het huis staat op den berg
Collapse
X
-
-
-
Re: het huis staat op den berg
Wel een leuke met die belichting op het huis en op de kabels. Het sneeuw is wel ietskes aan de donkere kant. Als je nog wat kan verbeteren zoals Djivan zegt, eens proberen zou ik zeggen.
Probeer eventueel ook nog wat na te verscherpen, want deze lijkt me niet volledig scherp.
AnnSony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtKnap gezien, goeie compo, maar mits een beetje bewerking valt hier nog veel meer uit te halen. Ik stuur je een PB.
Groetjesde dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
-
hmmm, ik ben ook heel benieuwd!
Huisje een beetje recht zetten
maar 'k vind het wel heel erg tof qua belichting
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtKnap gezien, goeie compo, maar mits een beetje bewerking valt hier nog veel meer uit te halen. Ik stuur je een PB.
Groetjes
pb maakt het een stuk mooier, ik dacht dat meer contrast beter was, maar niet dus, thx djivan.de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevwout Bekijk berichtpb maakt het een stuk mooier, ik dacht dat meer contrast beter was, maar niet dus, thx djivan..
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtPas op, ik ga nu niet beweren dan mijn visie DE visie is hé. Straks komen er hier misschien een pak die het maar niks vinden.... even afwachten dus.
Groetjes
ik vind de original idd beter (en nòg beter wanneer het huizeke recht gezet is)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtoedahetweet
ik vind de original idd beter (en nòg beter wanneer het huizeke recht gezet is)
Groetjes
Comment
-
-
Voor mij mag je het stukje sneeuw van 2 geven en het huizeke en kabel van 1.
Djivan, wat ik jouw update wel goed vindt ik het stoeltje dat me in de originele nauwelijks was opgevallen. Maar mis een beetje de warmte van het origineel.
En zo zal ieder wel zijn eigen gedacht hebben zekers...
AnnSony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm
Comment
-
thx all voor de tips, ik ga nog eens wat met de belichting aan de slag gaan, weer wat bijgeleerd ;-)de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Comment
Comment