Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Als de wolken voor de maan komen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Als de wolken voor de maan komen

Boerderij op Texel bij nacht.

Vorige week bij windkracht "9"

Is het wat? Of stoort de uitgebrande maan?

Bedankt om te kijken
    Groetjes
    Marc
    Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Re: Als de wolken voor de maan komen

ja
    neen
    wel je handtekening

(heb je vragen in volgorde beantwoord )
    ik probeer...
    mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Heel mooi Brombeer ! Mooi van kleur . Aidyl

Comment

Een geslaagde opname Marc maar hier had je moeten opteren voor HDR, ik geloof dat je voldoende weet waarom. Is dit nu een strenge beoordeling ? Voor beginners wel doch ik vermoed dat jij als gevorderde begrijpt wat ik bedoel. Deze opname kan en mag uiteraard ook
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

voor mij goed zo als hij is, knap sfeertje!!
          de handtekening stoort idd, ik had ze in de linkse hoek gezet, of weggelaten
          mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Ik vind dit héél geslaagd
            De dramatiek en de compo
            Mvg,
            eddy
            Smaken verschillen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
              Ik vind dit héél geslaagd
              De dramatiek en de compo
              Mvg,
              eddy
              Hier volg ik, vind hem ook mooi zonder de maan. Grts.

Comment

vind hem mooi en heel mooi, maar imo ging hij nog mooier zijn in HDR, denk dat het wolkenveld dan nog een heel stuk dramatischer/sprookjesachtiger ging overkomen

maar dit is toch een hele mooie shot!

Comment

Iedereen alvast bedankt om te kijken en de mensen die gereageerd hebben.

Noenkel: Mocht hij goed genoeg zijn om aan de muur te hangen dan was het zeker zonder handtekening. Beloofd!

Raymond:...wat noem jij in godsnaam gevorderd? De heilige man heeft Anaisje en mij op 6 december bedacht met nieuw speelgoed. Dus een hele week naar de buren getrokken om er te leren mee omgaan. De 18-250 van sigma vertekend op zijn uitersten dat het niet mooi meer is (De vuurtoren ginds valt bijna op iedere foto in zee, de toren van Pisa is er een jonkske tegen)Onze Plaatwerker zou in de zevenste hemel zijn mocht hij die foto's zien....Een ND-filter....pffffft...ziet er allemaal makkelijk uit in goedkope cowboyfilms...totdat er een paar zeemeeuwen (ik weet dat zulks niet bestaat) door de zoeker heen en weer fladderen...En tot slot een kodakske met intelligente AF-puntjes die overal scherp stellen behalve daar waar jij het wil (is maar grapje hoor)...Ik weet enkel dat ik nog verdomd veel te leren heb. En g'hebt geluk Raymond want ge zijt één van de weinigen die zo iets mogen zeggen hé

Aidyl, Wilfried, Eddy, Vosse en TrsH ook bedankt voor jullie gewaardeerde mening.
                  Wat het HDR-gebeuren betreft...zit hier al een hele dag fotootjes van een hele week samen te voegen en te blenden dat het niet mooi meer is...wordt vervolgd.

Groetjes
                  Marc

Comment

Voor mij mag hij zo blijven, aangename duistere sfeer

Noenkel is allergisch voor handtekeningen maar 'k hoop nog steeds dat ik eens mee mag naar Brugge, G.R. ook
                    Photography is an art of observation.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
                      ... Onze Plaatwerker zou in de zevenste hemel zijn mocht hij die foto's zien ...
                      Hartverwarmend om te horen dat ik algemeen bezit ben geworden ...

Maar plaatwerker wacht wel een jaar tot het Sint Nicolaas heeft behaagd jullie te
                      verwennen met DxO (op voorwaarde dat iedereen voortaan in RAW gaat trekken). Niets
                      belet je echter om een proefperiode ermee te werken als je nieuwsgierig en/of ongeduldig bent.
                      Van waardering geniet ik.
                      Van kritiek leer ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                        Hartverwarmend om te horen dat ik algemeen bezit ben geworden ...
                        Zo "cru" zou ik het niet stellen...eerder "een gevestigde waarde" in perspectiefvertekeningen en lijnen...
                        Maar laat het geweten zijn...zeker niet slecht en gemeend bedoeld.
                        Wat DxO betreft zal eens rondneuzen op het net...Dan weet ik alvast wat me volgend jaar in december te wachten staat. Werk nu reeds met software die bolvormige-tonvormige en speldenkussenvormige vertekening aankan...maar toch maar tot op bepaalde hoogte.

Groetjes
                        Marc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht

Raymond:...wat noem jij in godsnaam gevorderd? De heilige man heeft Anaisje en mij op 6 december bedacht met nieuw speelgoed. Dus een hele week naar de buren getrokken om er te leren mee omgaan. De 18-250 van sigma vertekend op zijn uitersten dat het niet mooi meer is (De vuurtoren ginds valt bijna op iedere foto in zee, de toren van Pisa is er een jonkske tegen)Onze Plaatwerker zou in de zevenste hemel zijn mocht hij die foto's zien....Een ND-filter....pffffft...ziet er allemaal makkelijk uit in goedkope cowboyfilms...totdat er een paar zeemeeuwen (ik weet dat zulks niet bestaat) door de zoeker heen en weer fladderen...En tot slot een kodakske met intelligente AF-puntjes die overal scherp stellen behalve daar waar jij het wil (is maar grapje hoor)...Ik weet enkel dat ik nog verdomd veel te leren heb. En g'hebt geluk Raymond want ge zijt één van de weinigen die zo iets mogen zeggen hé

Groetjes
                          Marc
                          Rustig Marc, rustig. En ik heb geluk dat ik geluk heb. Doe de groetjes aan Anaisje en thanks voor je reactie
                          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Voor mij is hij goed zoals hij is ....

Greetz
                            Wyffels

Comment

Knappe foto

de rest is reeds gezegd

Groetjes,

Sebastien
                              Heb geen ervaring maar al doende leert men

https://www.facebook.com/DegrooteSeb...ografie?ref=hl

Comment

Working...
                              X