Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tweeling

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Tweeling

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
    Mijn factoren gingen over het digitale tijdperk. je hebt achter de factoren gevraagd en je hebt ze gekregen, mijnheer
    Robby BB
    Dan heeft u mijn duidelijke vraag dus niet beantwoord en hebben wij langs elkaar heen gepraat.
    Jammer van de daardoor onstane topicvervuiling.
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
      Dan heeft u mijn duidelijke vraag dus niet beantwoord en hebben wij langs elkaar heen gepraat.
      Jammer van de daardoor onstane topicvervuiling.
      Als jij goed had gelezen dan had je geweten dat ik gereageerd heb op uw opmerking
      " Overigens, ervoor is altijd korter dan er achter. " een opmerking waar je 110% gelijk mee hebt, maar dat hangt af van verschillende factoren die je bij de DOFMASTER kunt vinden.
      Wie is er nu eigelijk aan het bevuilen, of ga je hier ieder topic komen verpesten waar ik comments geef.
      Robby BB
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

Comment

Als ik naar de foto kijk heb ik het gevoel dat het hand scherper is dan de buik... kan dat??
        Verder vind ik dat het ondanks dat het al 1001x gebruikt is toch een mooie compo is... waar de toekomstige moeder zeker blij mee zal zijn! Nog een beetje werken aan je scherpte en dan een beetje uitproberen voor een z/w omzetting en dan kom je er wel!
        Volgende keer een statief meenemen zal zeker helpen, en scherpstellen op de buik.

Succes ermee!
        Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
        Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LinseyP Bekijk bericht
          Als ik naar de foto kijk heb ik het gevoel dat het hand scherper is dan de buik... kan dat??
          Verder vind ik dat het ondanks dat het al 1001x gebruikt is toch een mooie compo is... waar de toekomstige moeder zeker blij mee zal zijn! Nog een beetje werken aan je scherpte en dan een beetje uitproberen voor een z/w omzetting en dan kom je er wel!
          Volgende keer een statief meenemen zal zeker helpen, en scherpstellen op de buik.

Succes ermee!
          Eerst je DOF berekenen, dat je weet dat je genoeg scherptediepte heb.
          Dat de hand wat scherper is dan de buik, komt doordat deze in het scherpe gebied valt en de buik niet. Hier kun je ook zien hoe beperkt je DOF is.
          Als de moeder voor dit compo kiest moet je er voor gaan, maar steek er dan genoeg voorbereiding in. Probeer ook eens van bovenof van onder of van een ander crazy standpunt. Mischien zit er iets leuks bij.
          Je kunt al een pre-shoot doen en voorwerpen in de plaats van de moeder zetten om zo te zien hoever de scherptediepte komt.
          Robby BB
          Minder tijd achter de computer
          Is meer tijd achter de camera

Comment

Working...
          X