Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Liefde is ...
Collapse
X
-
-
Re: Liefde is ...
Knap gedaan! Mooi omzetting ook.
TomCanon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
Mijn Website
Comment
-
-
Goeie omzetting. Leuk onderwerp ook.
Alleen die auto op de achtergrond is een beetje een pretbederver...Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!
Comment
-
Zijn dit vrienden van u of had u toelating gevraagd, want het is nogal riskant om foto's te plaatsen van mensen die niet weten dat ze gefotograveerd worden.
On topic
Ik vind het wit kadertje geen meerwaarde hebben.
Ik wou eerst zeggen dat er scherpte onbreekt, maar het softe past wel bij het sfeertje.
Het gras in de voorgrond viel mij in positieve zin op.
Auto is mischien een probleem, maar het koppel trekt vol op de aandacht. Maar toch de volgende keer niet alleen uw aandacht op het onderwerp richten maar ook rekening houden met de omgeving, ook wanneer het snel moet gaan
Robby BBMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
-
-
Heel mooi gedaan en heel mooi vastgelegd,bij de eerste indruk was de auto een beetje een spelbreker,bij nog een paar keer kijken weet ik het zo niet meer,het draagt eigenlijk wel bij aan het beeld vind ik,daardoor krijgt het geheel wel die eigentijdse uitstraling .Grtjes FrancineZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
-
-
Je hebt hier een knap staaltje van straatfotografie uit je toestel getoverd.
Moment is goed, omzetting is knap, ...
Een foto waar ik graag naar kijk
Comment
-
Toffe straatfotografie
Mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
Comment