Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heel knap! Heb ik ook al eens geprobeerd, echt rond half 4 's nachts met mn iphone uit verveling ... haha! Maar op dit idee had ik nooit gekomen om er echt iets van te maken! Heel knap!
En die lamp erachter... mijn eerste idee was eigelijk dat het zo een wake-up lamp was die begon te branden, dat het al tijd was om op te staan.. iemand die in de ochtendshift staat en op dat afgrijselijke vroege uur al uit z'n nest moest komen...
OHJA ook nog proficiat met je HoF!
Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij...... Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!
Het was echt 's nachts op dat uur hoor Het is trouwens een (digitale) 24-uurs klok die nooit stil kan staan. Tenzij de stekker er uit is natuurlijk (maar dan staan er ook geen cijfers op ... )
kan me allemaal ni schelen, je staat in de Hof en ik vind dit dik dik dik verdiend, proficiat.
Dikke proficiat met je HOF intrede.
Groetjes uit OLVO.
Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning - Rich Cook
Comment