Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

triestig

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• triestig

hoi allemaal,

Welk gevoel roept deze foto op bij jullie ?

een pessimist is een optimist met ervaring.
    Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
    Pentax k-3II en nog meer glas

Re: triestig

"Ik denk dat ik iets vergeten ben." ...roept die blik bij mij op.
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

Mooie zelfportret. niet het gezicht van het meisje maar kijk eens in de ogen.
      Ik weet niet wat de band is met het kindje en ik ga mischien heel hard en arrogant overkomen en heel BD op mijn nek krijgen, maar deze foto zou ik hier niet posten.
      Soms moet je kunnen zeggen nee die post ik niet.
      Maar door die flits recht in de ogen heb ik nu de indruk dat dit meisje scheel ziet.
      Ze heeft een zeer intressant gezicht om te fotograferen maar op die manier is het niet mijn ding.
      Fitsen in deze omstandigheden en opstelling is vragen om problemen.
      Probeer onrechtstreeks te flitsen.

Ik vind niet dat deze foto "triestig" oproept, maar eerder verbaasd.

Martijn1980 Als je vindt dat mijn comment beledigend overkomt, geef mij dan een PB en dan haal ik hem weg
      Robby BB
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

Comment

Voor mij is het ook zo moeilijk die oogjes, je moet bijna een top fotograaf zijn om ze goed te krijgen, maar om te leren, zitten we wel in de beginnershoek dacht ik.
        zelf kan ik dus geen raad geven, voor mij is de foto mooi
        Een pracht kind met oogjes om te stelen,
        Vind de vorige reactie wel een beetje hard, als je dan toch een kindje hebt met schele oogjes,( WAT IN DIT GEVAL HELEMAAL NIET IS) Mag je daar dan geen foto van nemen ,en plaatsen, Sorry maar zo komt het bij mij over, en al sorry als je het zo niet bedoelde
        Groetjes Rosie
        GROETJES ROSIE
        Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
        panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

Comment

ik vind het een schattig portret, het meisje straalt een hoop verbazing uit,geen tristesse, ik vind het mooi,maar volgende keer onrechtstreeks flitsen, geeft betere resultaten, men ziet minder de flits dan, men mag eigenlijk de flits niet opmerken in de foto tenzij je heel harde contrasten wil in licht natuurlijk, maar dat zal hier niet de bedoeling geweest zijn he. Grtjes Francine
          Zo veel mensen, zoveel meningen
          Groetjes Francine

Comment

Een leuke foto, maar ook ik zou de foto niet hier plaatsen.

Comment

Roept bij mij op: waarom vraagt hij me niet om te glimlachen, tiens? Maar mooi vind ik
              het wel.

Comment

Mooie foto hoor. Wel wat jammer vd flits in de oogjes, maar verder vind ik hem prachtig.
                De blik roept bij mij iets op van "Wat gaan ze nu weer doen ?"
                T ziet er in ieder geval een deugnietje uit.
                Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
                www.myriamvos.jalbum.net of facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rosie Bekijk bericht
                  ....
                  Een pracht kind met oogjes om te stelen,
                  Vind de vorige reactie wel een beetje hard, als je dan toch een kindje hebt met schele oogjes,( WAT IN DIT GEVAL HELEMAAL NIET IS) Mag je daar dan geen foto van nemen ,en plaatsen, Sorry maar zo komt het bij mij over, en al sorry als je het zo niet bedoelde
                  Groetjes Rosie
                  Natuurlijk mag dat, maar waar het bij mij om gaat is dat ik de indruk heb dat door het licht in de ogen er een probleem onstaat, laten we zeggen gezichtsbedrog. Op dat moment zadel je het meisje met een probleem op dat er niet is. Als je naar modellen en glamour gaat zie je regelmatig foto's, die alleen door een schaduw, zeer grappig overkomen, terwiijl de fotograaf het heel ernstig bedoelde.
                  Van mij mag je zeker een mens fotograferen zoals hij is, maar pas toch goed op met schaduwen, lichtinvallen.
                  Daarom was ik ook voorzichtig en ben ik bereid mijn comment te verwijderen indien gewenst door TS.
                  Robby BB

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martijn1980 Bekijk bericht
                    ......

Welk gevoel roept deze foto op bij jullie ?
                    waarom zo dichtbij met die lens...
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Je ziet maar weer eens geillustreerd hoe zorgvuldig je titels moet kiezen.
                      Hier een mijns inziens onjuiste keuze bij een foto die ik gewoon echt niet mooi vind.
                      Van waardering geniet ik.
                      Van kritiek leer ik.

Comment

'oei wat gebeurt er hier':dat is wat die blik me zegt! wat een schatje!
                        vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk bericht
                          ik vind het een schattig portret, het meisje straalt een hoop verbazing uit,geen tristesse, ik vind het mooi,maar volgende keer onrechtstreeks flitsen, geeft betere resultaten, men ziet minder de flits dan, men mag eigenlijk de flits niet opmerken in de foto tenzij je heel harde contrasten wil in licht natuurlijk, maar dat zal hier niet de bedoeling geweest zijn he. Grtjes Francine
                          de batterijen van mijn opzetflits waren plat toen.
                          werken met flits is zowiezo nie gemakkelijk, laat staan met het standaardflitsje van de camera zellf.
                          ik zal de tips ter harte nemen en direct geflitste foto's niet meer posten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martijn1980 Bekijk bericht
                            de batterijen van mijn opzetflits waren plat toen.
                            werken met flits is zowiezo nie gemakkelijk, laat staan met het standaardflitsje van de camera zellf.
                            ik zal de tips ter harte nemen en direct geflitste foto's niet meer posten
                            Holaba, dat is er niet gezegd. Waarom zou je geen direkt geflitste foto's mogen posten.
                            Het hangt niet af van de manier van flitsen, maar hoe de foto uit het toestel komt.
                            Soms kan rechtstreeks flitsen wel mooi zijn.
                            Robby BB

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                              Holaba, dat is er niet gezegd. Waarom zou je geen direkt geflitste foto's mogen posten.
                              Het hangt niet af van de manier van flitsen, maar hoe de foto uit het toestel komt.
                              Soms kan rechtstreeks flitsen wel mooi zijn.
                              Robby BB
                              meestal is dat niet zo mooi he robby.
                              meestal wordt alles een beetje plat gelitst dan.

Comment

Working...
                              X