Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brugge, het grijze gebouw

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Brugge, het grijze gebouw

Heel mooi gedaan hoor,mooie compo,jammer van het beetje blauwzweem,misschien (ben niet zeker hoor) in kleurbalans(PS) de blauwe balans een tikkeltje meer naar het geel zetten Grtjes Francine
    PS :heb het eens geprobeerd en het lukt, blauw -7 mits een kein beetje rood +4 ook toe te voegen
    was dit een schoolopdracht ? Heb dit nl ook moeten doen
    Last edited by Francine Versluys; 13 oktober 2011, 09:31.
    Zo veel mensen, zoveel meningen
    Groetjes Francine

Comment

nog eens merci

heb hier de update van Ann toegevoegd

heb ook een beetje zitten foefelen, zowel met de tips van Ann als van Francine, maar het schijnt me niet te lukken (ik werk met pse9). Ik begin er scheel van te kijken

neen, het is geen schoolopdracht; ik wil gewoon enkele mooie foto's van Brugge langs m'n trap hangen
      ik probeer...
      mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

das een mooie.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

een update zoals hij moet zijn, heel mooi nu, sorry als het niet gelukt is je te helpen, ik ken alleen iets van photoshop,het helpt ook al een stuk om met een grijskaartje te fotograferen hoor, vermijd dikwijls van die eigenaardige kleurproblemen. groetjes Francine
          Zo veel mensen, zoveel meningen
          Groetjes Francine

Comment

Sorry Nonkel, mis net een ietsje te veel de romantische sfeer die daar doorgaans hangt.
            Misschien ware hij beter als je een kwart slag gedraaid had, maar goed, het kan ook zijn
            dat dit niet je bedoeling was en dan vind ik het best een mooie interpretatie.

Comment

Working...
            X