Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Brugge, het grijze gebouw
Collapse
X
-
Brugge, het grijze gebouw
Labels: Geen
-
-
Re: Brugge, het grijze gebouw
Mooie compo. De kleuren vind ik persoonlijk wat flets en ik zou een ietsiepietsie croppen, zodat de regenpijp van het linkergebouw er niet meer opstaat.
AnnSony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm
-
Mooie compo, maar voor mij mogen de kleuren ook wat feller zijn.
Groetjes,
MyriamCanon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Comment
-
Een heel mooie locatie die je hier in een mooie compo vastgelegd hebt.
Je moet eens proberen een beetje blauwzweem (viel mij op aan de witsteen en de zwanen) uit de foto te halen en te kijken naar het resultaat. Je krijgt dan onmiddellijk meer pit in de kleuren ook. En die lucht.... tja typisch Belgisch hé, dat heb je niet in de hand.
Groetjes
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht... En die lucht.... tja typisch Belgisch hé, dat heb je niet in de hand.
GroetjesVan waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtO nee? Waarvoor zijn dan al die instelmogelijkheden op de camera?
Als jij er echter kan voor zorgen dat ie altijd blauw is, zorg er dan aub voor dat het altijd zo is boven Zulte en omgeving, dan ben ik alvast tevreden.
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtIk bedoel die grijze lucht hé, dat is typisch Belgisch, dat je die iets grijzer kan maken door bepaalde instellingen op je toestel en/of bewerking(en) achteraf, met filters..... enz, weet ik ook wel.
Als jij er echter kan voor zorgen dat ie altijd blauw is, zorg er dan aub voor dat het altijd zo is boven Zulte en omgeving, dan ben ik alvast tevreden.
GroetjesVan waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
-
NoekelMi
Die van mij was getrokken op het brugje maar door mijn 70-300 lens kon ik het hele gebouw der niet op krijgen
nogmaals mooie foto noekelMi
mvg jakoNikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6
jako
Comment
-
merci iedereen
ben dus eens opnieuw van RAW vertrokken, heb rechtgezet met ShifN
kleurzweem proberen weg te werken
maar heb niet gecropt, zodat de huis-rei-rand niet vanuit de hoek vertrekt.
beter? Of?
Comment
-
De update lijkt me nu wat roze uitgeslagen. Ik denk dat je het kan verbeteren door contrast en schaduwen aan te passen, zodat je duidelijk de grijze en witte stukken in het gebouw vind.
Heb je pm gestuurd.
AnnSony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm
Comment
Comment