Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik vrees echter dat er heel wat kwaliteit is verloren gegaan door de fotohosting bij Tinypic. 67Kb is gewoon veel te weinig om alle details en kleurvariaties weer te geven. Jammer!
Willy
Hombre
Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D
Ik vrees echter dat er heel wat kwaliteit is verloren gegaan door de fotohosting bij Tinypic. 67Kb is gewoon veel te weinig om alle details en kleurvariaties weer te geven. Jammer!
Willy
Zeer attente en terechte opmerking Willy. Bij Tinypic gebeuren soms rare dingen , daar stonden beide foto's ongeveer op een 500 kB. Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet nagekeken heb of ze hier op BD wel aan dezelfde grootte stonden, iets wat ik anders wel steeds doe . Ondertussen heb ik de foto's vernieuwd en zo te zien halen ze nu wel de vereiste kB's .
Bedankt ook voor jullie comments , ik ben héél blij met deze nominatie, het modelletje en de mama ga ik alvast een plezier doen met het HOF-boek.
Grtjs
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Comment