Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Zeer attente en terechte opmerking Willy. Bij Tinypic gebeuren soms rare dingen , daar stonden beide foto's ongeveer op een 500 kB. Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet nagekeken heb of ze hier op BD wel aan dezelfde grootte stonden, iets wat ik anders wel steeds doe . Ondertussen heb ik de foto's vernieuwd en zo te zien halen ze nu wel de vereiste kB's .
Ik vrees er een beetje voor dat het weinig zin heeft, ik heb zo het gevoel dat Tinypic de foto's kleiner maakt (qua bestandsomvang) als die veel bekeken wordt. Afwachten en op hoop van zegen!
Willy
Hombre
Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D
Laat ons hopen dat ze dat niet echt gaat doen... ik zou mijn kleine meid serieus missen (de slapeloze nachten anderzijds niet...)
Bedank Edje voor de super foto
en een dikke proficiat met je HOF
Ik zal je volgende week de foto bezorgen en het HoF-boek krijg je als eindejaarscadeau, zal dochterlief later heel blij mee zijn en de fiere mama ook natuurlijk .
Bedankt iedereen voor de fijne reacties .
Grtjs
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Ik vrees er een beetje voor dat het weinig zin heeft, ik heb zo het gevoel dat Tinypic de foto's kleiner maakt (qua bestandsomvang) als die veel bekeken wordt. Afwachten en op hoop van zegen!
Willy
En ondertussen heeft Tinypic de bestandsomvang ( en de kwaliteit) weer danig naar onder gehaald.
Willy
Hombre
Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D
Comment