Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Rosie,
van portretfoto's weet ik echt niets, het is in alle geval een mooi baasje maar denk dat het gezicht aan de linker kant een beetje te fel licht, maar ik kan verkeerd zijn de meer bevoegden zullen het wel weten
Renée
Karbonkeloogjes doen het goed op deze foto.
Wat de belichting betreft vind ik het aan de ene kant wel iets hebben, maar aan de andere kant begrijp ik ook de opmerkingen van het verlies aan detail.
Het enige wat ik jammer vind is het vuile mondje.
Ann
Zo een prachtige kijkers, hier gaan later nog veel hartjes voor gaan smelten.
Zo scherp die ogen . Uitstekend gekozen standpunt.
Het harde contrast tussen W en Zw is voor mij persoonlijk ongelooflijk knap. De scherpte is echt helemaal perfect !
Op zo een foto ben ik toch stilletjes jaloers hoor, knap gedaan
Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8 www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Ik ben er nu eindelijk achter wat mij stoorde aan de ogen:
Ik mis pupillen, ik zie alleen zwart met reflecties.
De omzetting is wellicht te hard en de ogen hadden eerder iets mogen zijn opgelicht.
Comment