Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bobbie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Bobbie

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
    Update heeft nauwelijks geholpen helaas. Kijk hier eens: https://lh4.googleusercontent.com/-q...c_edited-1.jpg
    Ook de kleurzweem heb ik maar even aangepakt.
    oei: waarom denk je dat er een kleurzweem is?
    hmm... je aanpassing is echt wel te blauw hoor: de kleur van de muur lijkt bij de oorspronkelijke foto toch beter op het origineel... denk ik toch
    newbieDSLR
    vroeger nog analoog, sinds kort met DSLR
    Nikon D3100 + D7000 / 35f1,8 / 70-300VR / Tamron 28-75f2,8 / Tokina 116f2,8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door newbieDSLR Bekijk bericht
      oei: waarom denk je dat er een kleurzweem is?
      hmm... je aanpassing is echt wel te blauw hoor: de kleur van de muur lijkt bij de oorspronkelijke foto toch beter op het origineel... denk ik toch
      Ik ben ook van mening dat hier redelijk veel kleurzweem is. Behandel de foto eens met autocolor en je zal van mening veranderen. Ik wil niet zeggen dat dit de juiste manier is om je kleuren juist te zetten maar het geeft toch snel een goed idee.
      Je mag natuurlijk als fotograaf je oranje doorzetten maar dan moet je toch toegeven dat er zweem is.
      Succes.
      Mvg,
      Eddy
      Smaken verschillen

Comment

Ook uit te proberen de ogen inkleuren met de brushtool van PSE. Eerst zwart maken en nadien de witte vlekjes plaatsen. De witte vlekjes juist identiek plaatsen als op je eerste foto.
        Dat lukt aardig.

Ook op de achtergrond staat zichtbaar streep, die kan je gemakkelijk wegwerken met de smudge tool van PSE.
        Last edited by Loeky; 17 september 2011, 22:16.

Comment

Working...
        X