Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Panasonic Lumix TZ8
We do not live to eat and make money. We eat and make money to be able to live. That is what life means and what life is for - George Leigh Mallory
Da's een mooie en op het juiste moment gewacht om de foto te nemen . Wanneer het bootje rechts wat lager lag en los kwam van de achtergrond was het beeld nog sterker geweest maar nu heb je zeker ook al een prima foto .
Zéér mooi plaatje om de vakantie mee af te sluiten.
grtjs
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Jadranovo, in de Kvarnerregio in Kroatië, net geen Istrië meer. In de buurt van Opatija. De brug in de verte is de brug van het vasteland naar het eiland Krk.
Da's een mooie en op het juiste moment gewacht om de foto te nemen . Wanneer het bootje rechts wat lager lag en los kwam van de achtergrond was het beeld nog sterker geweest maar nu heb je zeker ook al een prima foto .
Zéér mooi plaatje om de vakantie mee af te sluiten.
grtjs
Dank je wel! Het was de laatste van een reeksje waarbij ik de zonsondergang om de paar minuten opnieuw fotografeerde. Ik vond de kleuren hier ook het best geslaagd. Blij dat jullie het ermee eens zijn
maarre...
volgens mijn raster in PSE9 staat je horizon schuin (en ik spreek niet van de brug)
Als ik het raster en/of de horizonlijn trek in PS CS5 is de horizon perfect recht .
Nog iemand die de test eens wil doen in CS5 misschien...... anders moet ik naar de oogarts en ik ben nog maar geweest .
Groetjes
Comment