Aangezien het hier de laatste tijd zo'n fantastisch weer is, heb ik me eens bezig gehouden met een fotoshoot van wijn...
Wat kan beter? Alvast bedankt voor het kijken en het schrijven!
---- BD Essential Exif ----
Manueel
Lens Focal Length: 17,00 mm (- mm)
Shutter Speed: 1/200 sec
F-Number: F8,0
ISO: 100
Compensation: EV 0/1
AWB
Deelmeting
Flash: los van de camera, ingeflitst op witte achtergrond (alhoewel dit niet in de exifs staat )
Vraag:
ik zou eigenlijk deze shoot eens willen opnieuw doen, maar dan met een kortere sluitertijd, zodat je meer scherpe druppels ziet...
Maar, met de flits zit ik vast aan een sluitertijd van 1/200 (of langer).
Zou dit lukken indien je de witbalans manueel instelt op de witte achtergrond (die er zonder flits een beetje grijs uitziet op de foto),
zodat de foto getrokken kan worden zonder flits (en dus met snellere sluitertijd)?
Wat kan beter? Alvast bedankt voor het kijken en het schrijven!
---- BD Essential Exif ----
Manueel
Lens Focal Length: 17,00 mm (- mm)
Shutter Speed: 1/200 sec
F-Number: F8,0
ISO: 100
Compensation: EV 0/1
AWB
Deelmeting
Flash: los van de camera, ingeflitst op witte achtergrond (alhoewel dit niet in de exifs staat )
Vraag:
ik zou eigenlijk deze shoot eens willen opnieuw doen, maar dan met een kortere sluitertijd, zodat je meer scherpe druppels ziet...
Maar, met de flits zit ik vast aan een sluitertijd van 1/200 (of langer).
Zou dit lukken indien je de witbalans manueel instelt op de witte achtergrond (die er zonder flits een beetje grijs uitziet op de foto),
zodat de foto getrokken kan worden zonder flits (en dus met snellere sluitertijd)?
Comment