Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

"My beautiful wife"

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• "My beautiful wife"

Dit is mijn vrouw en het slachtoffer voor mijn poging tot een glamour shoot.
    Bedankt voor het kijken.

Re: "My beautiful wife"

knap gedaan

grtz patje

Comment

Het ziet er mooi uit, maar van portretfotografie heb ik geen notie dus kan ik er geen commentaar op geven
      Renée

Comment

Ik kom er nu achter dat de profielfoto mij tot nu toe ernstig heeft misleid.

Ik ben geen uitgesproken liefhebben van glamourfoto's, dat vooropgesteld.
        De blik van het model komt mij nogal agressief over.
        Tegen het haar boven het oog aan de rechterkant zit een lichte vlek die daar niet passend lijkt.

Voor het overige: je hebt toch al heel wat meer van die 'glamour'foto's geplaatst, lijkt mij.
        Van waardering geniet ik.
        Van kritiek leer ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
          Ik kom er nu achter dat de profielfoto mij tot nu toe ernstig heeft misleid.

Ik ben geen uitgesproken liefhebben van glamourfoto's, dat vooropgesteld.
          De blik van het model komt mij nogal agressief over.
          Tegen het haar boven het oog aan de rechterkant zit een lichte vlek die daar niet passend lijkt.

Voor het overige: je hebt toch al heel wat meer van die 'glamour'foto's geplaatst, lijkt mij.
          Hoi plaatwerker,je bent niet te misleiden … de lichte plek is het gevolg van de flash die het haar oplicht en die heb ik zo goed mogelijk (voor mijn kunnen) weggewerkt, en poging tot glamour bedoelde ik eigenlijk de make up en de pose van mijn vrouw en ook dat ze precies loskomt van de achtergrond.
          Bedankt uw reactie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pancho Bekijk bericht
            Hoi plaatwerker,je bent niet te misleiden … de lichte plek is het gevolg van de flash die het haar oplicht en die heb ik zo goed mogelijk (voor mijn kunnen) weggewerkt, en poging tot glamour bedoelde ik eigenlijk de make up en de pose van mijn vrouw en ook dat ze precies loskomt van de achtergrond.
            Bedankt uw reactie.
            Ik ben heus wel te misleiden (profielfoto) al wordt dat moeilijker naarmate ik zorgvuldiger heb leren kijken.

Misschien zou u eens een vast haarlicht moeten gebruiken om de resultaten reeds vooraf te
            zien (en in te stellen).

Maar ik daag u uit ons de schoonheid van uw echtgenote te tonen zonder de 'glamour' en de
            zware opmaak. Ik heb zelf steeds meer oog gekregen voor de onopgesmukte mooiheid van
            mensen. Van gladde jonge koppies tot en met vette wallen onder de ogen. Simone Signoret
            was geen klassieke glamourdame maar wat leverde ze prachtige portretten op.
            Van waardering geniet ik.
            Van kritiek leer ik.

Comment

Off topic
              Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
              ... Simone Signoret
              was geen klassieke glamourdame maar wat leverde ze prachtige portretten op.
              Dat wil waarschijnlijk enkel maar zeggen dat we een dagje ouder worden...
              In combinatie met hare Yves waren ze desondanks echte sterren...pure nostalgie.

On topic
              Pancho ik volg je al een tijdje en of de verf er al dan niet afbladert...je maakt mooie foto's. Weliswaar her en der een schoonheidsfoutje...maar wie vrij is van zonde...
              Knappe foto en knappe dame
              Enne...de uitdaging van Plaatwerker zou ik zeker niet laten voorbijgaan...je kunt het...

Groetjes
              Marc
              Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Gelukt. Alleen tis jouw vrouw niet. tis een cover van Vogue. Echt waar hoor.
                Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Comment

Pancho..............ik vind ze toch wel geslaagd hoor
                  mvg Bruno D.G.
                  Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Comment

We hebben duidelijk nog niet het laatste van jouw werk gezien Pancho . Graag wou ik dit nog toevoegen, prima keuze van achtergrond in je foto.
                    O ja, uw vrouw speelt hier trouwens een prima rol als slachtoffer .

grtjs
                    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
                      Off topic

Dat wil waarschijnlijk enkel maar zeggen dat we een dagje ouder worden...
                      In combinatie met hare Yves waren ze desondanks echte sterren...pure nostalgie.

On topic
                      Pancho ik volg je al een tijdje en of de verf er al dan niet afbladert...je maakt mooie foto's. Weliswaar her en der een schoonheidsfoutje...maar wie vrij is van zonde...
                      Knappe foto en knappe dame
                      Enne...de uitdaging van Plaatwerker zou ik zeker niet laten voorbijgaan...je kunt het...

Groetjes
                      Marc
                      Hey plaatwerker en Brombeer.

Ik neem uw uitdaging met genoegen aan, maar helaas wil mijn vrouw niet zonder make up op de foto Onbewerkt is geen probleem voor haar... maar ik vind wel een model

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door patje760 Bekijk bericht
                        knap gedaan

grtz patje
                        Oorspronkelijk geplaatst door Neirynck Renée Bekijk bericht
                        Het ziet er mooi uit, maar van portretfotografie heb ik geen notie dus kan ik er geen commentaar op geven
                        Renée
                        Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
                        Gelukt. Alleen tis jouw vrouw niet. tis een cover van Vogue. Echt waar hoor.
                        Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk bericht
                        Pancho..............ik vind ze toch wel geslaagd hoor
                        Oorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk bericht
                        We hebben duidelijk nog niet het laatste van jouw werk gezien Pancho . Graag wou ik dit nog toevoegen, prima keuze van achtergrond in je foto.
                        O ja, uw vrouw speelt hier trouwens een prima rol als slachtoffer .

grtjs
                        Bedankt voor jullie reactie.

Comment

maar helaas wil mijn vrouw niet zonder make up op de foto
                          Ook niet met een natuurlijk ogende make up? Heel zuinig en natuurlijke kleuren gebruikend. Ik herinner me nog in de jaren tachtig een fotosessie bij een beroeps om een familiefoto te maken. Daar stond een doos met poeder en een kwastje klaar, ook de man kreeg van het lapje om het blinken te voorkomen.
                          Als ze echt niet wil succes met het vinden van je model, ik kijk ook naar de foto uit
                          Je madam blijft een mooi model die je alle eer aandoet met je gemaakte foto, ze is er vast zelf ook blij mee
                          Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

hahaha, de titel alleen al lokt veel volk

't is niet mijn smaak van foto's (glamour) maar 't is toch goed gelukt hoor. Goeie raad (zoals gewoonlijk) van Plaatwerker
                            ik probeer...
                            mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Belichting is echt wel jouw ding aan het worden!
                              Ik vind jouw standpunt en de uitsnede echter minder geslaagd. Haar rechterborst wordt middendoor gesneden, door heb blousje heeft ze net een hele dikke bovenarm en het lijkt of de rechterkant is uitgerokken.
                              Stond jij boven haar of zat zij neer?
                              https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

Working...
                              X