Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

"My beautiful wife"

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: "My beautiful wife"

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
    Ik ben heus wel te misleiden (profielfoto) al wordt dat moeilijker naarmate ik zorgvuldiger heb leren kijken.

Misschien zou u eens een vast haarlicht moeten gebruiken om de resultaten reeds vooraf te
    zien (en in te stellen).

Maar ik daag u uit ons de schoonheid van uw echtgenote te tonen zonder de 'glamour' en de
    zware opmaak. Ik heb zelf steeds meer oog gekregen voor de onopgesmukte mooiheid van
    mensen. Van gladde jonge koppies tot en met vette wallen onder de ogen. Simone Signoret
    was geen klassieke glamourdame maar wat leverde ze prachtige portretten op.
    Hey plaatwerker
    Ik neem uw uitdaging met genoegen aan, maar helaas wil mijn vrouw niet zonder make up op de foto Onbewerkt is geen probleem voor haar... maar ik vind wel een model

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk bericht
      Belichting is echt wel jouw ding aan het worden!
      Ik vind jouw standpunt en de uitsnede echter minder geslaagd. Haar rechterborst wordt middendoor gesneden, door heb blousje heeft ze net een hele dikke bovenarm en het lijkt of de rechterkant is uitgerokken.
      Stond jij boven haar of zat zij neer?
      Hoi Tini, mijn vrouw stond zijdelinks voorover gebogen om zo haar haren te doen opwaaien.

Comment

Nog een klein dingetje: bij de onderrand zit tussen de rechtse arm en de bloes nog iets dat een tikkie stoort.
        Van waardering geniet ik.
        Van kritiek leer ik.

Comment

weer boemerophé!! maar de pose van je vrouw vind ik wat geforceerd aanvoelen
          vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Working...
          X