Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik kom er nu achter dat de profielfoto mij tot nu toe ernstig heeft misleid.
Ik ben geen uitgesproken liefhebben van glamourfoto's, dat vooropgesteld.
De blik van het model komt mij nogal agressief over.
Tegen het haar boven het oog aan de rechterkant zit een lichte vlek die daar niet passend lijkt.
Voor het overige: je hebt toch al heel wat meer van die 'glamour'foto's geplaatst, lijkt mij.
Ik kom er nu achter dat de profielfoto mij tot nu toe ernstig heeft misleid.
Ik ben geen uitgesproken liefhebben van glamourfoto's, dat vooropgesteld.
De blik van het model komt mij nogal agressief over.
Tegen het haar boven het oog aan de rechterkant zit een lichte vlek die daar niet passend lijkt.
Voor het overige: je hebt toch al heel wat meer van die 'glamour'foto's geplaatst, lijkt mij.
Hoi plaatwerker,je bent niet te misleiden … de lichte plek is het gevolg van de flash die het haar oplicht en die heb ik zo goed mogelijk (voor mijn kunnen) weggewerkt, en poging tot glamour bedoelde ik eigenlijk de make up en de pose van mijn vrouw en ook dat ze precies loskomt van de achtergrond.
Bedankt uw reactie.
Hoi plaatwerker,je bent niet te misleiden … de lichte plek is het gevolg van de flash die het haar oplicht en die heb ik zo goed mogelijk (voor mijn kunnen) weggewerkt, en poging tot glamour bedoelde ik eigenlijk de make up en de pose van mijn vrouw en ook dat ze precies loskomt van de achtergrond.
Bedankt uw reactie.
Ik ben heus wel te misleiden (profielfoto) al wordt dat moeilijker naarmate ik zorgvuldiger heb leren kijken.
Misschien zou u eens een vast haarlicht moeten gebruiken om de resultaten reeds vooraf te
zien (en in te stellen).
Maar ik daag u uit ons de schoonheid van uw echtgenote te tonen zonder de 'glamour' en de
zware opmaak. Ik heb zelf steeds meer oog gekregen voor de onopgesmukte mooiheid van
mensen. Van gladde jonge koppies tot en met vette wallen onder de ogen. Simone Signoret
was geen klassieke glamourdame maar wat leverde ze prachtige portretten op.
... Simone Signoret
was geen klassieke glamourdame maar wat leverde ze prachtige portretten op.
Dat wil waarschijnlijk enkel maar zeggen dat we een dagje ouder worden...
In combinatie met hare Yves waren ze desondanks echte sterren...pure nostalgie.
On topic
Pancho ik volg je al een tijdje en of de verf er al dan niet afbladert...je maakt mooie foto's. Weliswaar her en der een schoonheidsfoutje...maar wie vrij is van zonde...
Knappe foto en knappe dame
Enne...de uitdaging van Plaatwerker zou ik zeker niet laten voorbijgaan...je kunt het...
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
We hebben duidelijk nog niet het laatste van jouw werk gezien Pancho . Graag wou ik dit nog toevoegen, prima keuze van achtergrond in je foto.
O ja, uw vrouw speelt hier trouwens een prima rol als slachtoffer .
grtjs
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Dat wil waarschijnlijk enkel maar zeggen dat we een dagje ouder worden...
In combinatie met hare Yves waren ze desondanks echte sterren...pure nostalgie.
On topic
Pancho ik volg je al een tijdje en of de verf er al dan niet afbladert...je maakt mooie foto's. Weliswaar her en der een schoonheidsfoutje...maar wie vrij is van zonde...
Knappe foto en knappe dame
Enne...de uitdaging van Plaatwerker zou ik zeker niet laten voorbijgaan...je kunt het...
Groetjes
Marc
Hey plaatwerker en Brombeer.
Ik neem uw uitdaging met genoegen aan, maar helaas wil mijn vrouw niet zonder make up op de foto Onbewerkt is geen probleem voor haar... maar ik vind wel een model
We hebben duidelijk nog niet het laatste van jouw werk gezien Pancho . Graag wou ik dit nog toevoegen, prima keuze van achtergrond in je foto.
O ja, uw vrouw speelt hier trouwens een prima rol als slachtoffer .
maar helaas wil mijn vrouw niet zonder make up op de foto
Ook niet met een natuurlijk ogende make up? Heel zuinig en natuurlijke kleuren gebruikend. Ik herinner me nog in de jaren tachtig een fotosessie bij een beroeps om een familiefoto te maken. Daar stond een doos met poeder en een kwastje klaar, ook de man kreeg van het lapje om het blinken te voorkomen.
Als ze echt niet wil succes met het vinden van je model, ik kijk ook naar de foto uit
Je madam blijft een mooi model die je alle eer aandoet met je gemaakte foto, ze is er vast zelf ook blij mee
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Belichting is echt wel jouw ding aan het worden!
Ik vind jouw standpunt en de uitsnede echter minder geslaagd. Haar rechterborst wordt middendoor gesneden, door heb blousje heeft ze net een hele dikke bovenarm en het lijkt of de rechterkant is uitgerokken.
Stond jij boven haar of zat zij neer?
Comment