Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jaja weer een portie vliegen...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Jaja weer een portie vliegen...

Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
    Kan me niet herinneren ooit hier positief ontvangen te zijn.
    Nerdi
    Dat zegt waarschijnlijk meer over jou dan over de rest...
    En als de titel "Jaja weer een portie vliegen..." is wat verwacht je dan te zien? Als je kotsmisselijk wordt van vieze beesten kan je toch gewoon NIET komen kijken. Er zijn veel subfora waar er nooit vieze beesten te zien zijn...
    Jean Pierre.

Comment

Dat zegt waarschijnlijk meer over jou dan over de rest...
      Hellaas waar. Ik vraag me echt af waarom ik de beginners nog help. Blijkbaar is alles trut wat ik vertel.
      Mooi mooi
      Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KVM77 Bekijk bericht
        klikie
        leuke lectuur, met een tasje KOFFIE erbij

veel namen gezien van -mij- onbekende mensen
        ik probeer...
        mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Hellaas waar. Ik vraag me echt af waarom ik de beginners nog help. Blijkbaar is alles trut wat ik vertel.
          Mooi mooi
          <Beelzebub mode>
          Je techniek is in orde. Voorbeelden genoeg. Nu moet je nog leren iets interressant te fotograferen.
          Kwestie dat mijn voorraad motilium bijna op is
          </Beelzebub mode>
          http://nl.wikipedia.org/wiki/Be%C3%ABlzebub
          Of bewijst dat er niks an is ....
          En het is met deze uitspraken dat je TS wilt helpen. Hmmm, heb mijn twijfels of dit effectief kan zijn, maar misschien zijn er wel mensen die uit dergelijke opmerking een positieve commentaar kunnen distilleren.

Maar je hebt nog steeds niet gezegd wat dan dat interessante onderwerp wel kan zijn... maar dat bleek in het verleden ook al zo te zijn.
          Jean Pierre.

Comment

Ik dacht hetzelfde, Noenkel.
            Ik had bijna de popcorn erbij gehaald.
            Mijn idee over de foto's: vlekkeloze uitvoering, technisch indrukwekkend, maar op zich zeggen al die macrofoto's mij ook niet zoveel.
            Gelukkig is dat één van de voordelen van fotografie: er zijn genoeg soorten onderwerpen opdat iedereen zijn of haar gading zou kunnen vinden.

TS, als je als stadsmens toch eens wat anders zou willen dan vliegen: zou je in de Blaarmeersen niet aan je trekken komen?
            Nikon D90
            All art is quite useless (Oscar Wilde)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
              En het is met deze uitspraken dat je TS wilt helpen. Hmmm, heb mijn twijfels of dit effectief kan zijn, maar misschien zijn er wel mensen die uit dergelijke opmerking een positieve commentaar kunnen distilleren.

Maar je hebt nog steeds niet gezegd wat dan dat interessante onderwerp wel kan zijn... maar dat bleek in het verleden ook al zo te zijn.
              Nuf said. Ik heb geen nood om gequote te worden in een draadje waar ik wat aandacht vroeg eerder om inhoud dan techniek.

YMMV nerdi
              Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MrAngus Bekijk bericht
                Ik dacht hetzelfde, Noenkel.
                Ik had bijna de popcorn erbij gehaald.
                Mijn idee over de foto's: vlekkeloze uitvoering, technisch indrukwekkend, maar op zich zeggen al die macrofoto's mij ook niet zoveel.
                Gelukkig is dat één van de voordelen van fotografie: er zijn genoeg soorten onderwerpen opdat iedereen zijn of haar gading zou kunnen vinden.

TS, als je als stadsmens toch eens wat anders zou willen dan vliegen: zou je in de Blaarmeersen niet aan je trekken komen?
                Ik heb in de Blaarmeersen al 2 maal volledig de "toer" gedaan maar was een beetje teleurgesteld over het povere aantal insecten dat er zaten.
                Zal deze namiddag anders nog eens tot daar rijden om te gaan kijken. Resultaat zie je vanavond in men post
                If today was perfect, there would be no need for tomorrow.

Comment

Nuf said. Ik heb geen nood om gequote te worden in een draadje waar ik wat aandacht vroeg eerder om inhoud dan techniek.

YMMV nerdi
                  Voor de laatste maal, en hierna stop ik er ook over, het gaat er niet om dat je het zegt (graag zelfs), maar om HOE je het zegt...

Comment

YMMV nerdi
                    Dat is dan het meest constructieve dat je hier al geplaatst hebt...
                    Jean Pierre.

Comment

Vind ze alle drie zeer goed, één kan wat te druk zijn betreffende de BG maar de vlieg komt er toch mooi uit. Twee misschien wat te krap in de foto aan de rechtse kant.
                      Gewoon verder doen, het ziet er prima uit
                      Photography is an art of observation.

Comment

Ik geraak nooit aan f 20 zo los uit de hand !! Hoe doe je dat ?
                        Canon-man. Concerten en natuur.
                        Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
                          Ik geraak nooit aan f 20 zo los uit de hand !! Hoe doe je dat ?
                          Ik heb de velcro zodanig op men flash gekleefd dat mijn softbox licht naar beneden helt zodanig dat die recht belicht op iets wat op
                          verhouding 1:1 staat gefocust. Ik hoop dat ik dit goed uitleg ...

Comment

<Beelzebub mode>
                            Je techniek is in orde. Voorbeelden genoeg. Nu moet je nog leren iets interressant te fotograferen.
                            Kwestie dat mijn voorraad motilium bijna op is
                            </Beelzebub mode>
                            http://nl.wikipedia.org/wiki/Be%C3%ABlzebub
                            Vliegen en andere vieze beesten zijn wel interessant.
                            Canon-man. Concerten en natuur.
                            Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Working...
                            X