Mooi portret.
De haartjes storen mij in het geheel niet, integendeel, het maakt de foto wat minder rigide en daarom charmanter.
Enkel het rode in het oog is een klein minpuntje.
da was niet op jou bedoelt over dat oogje hoor
gewoon omdat we hier al enkele keren van die verdraaide oogjes tegen gekomen hebben (en wanneer ik zelf zo kijk, heb ik het nog véél erger)
Pancho, een mooie foto die ik je zo maar niet na doe.
Toch de tips van mensen die heel goed bezig zijn kunnen je enkel nog naar een hoger niveau tillen.
Re: "Beauty"
Laatste keer dat ik hier nog iets post!
Vinnydizzy er valt zo veel van je te leren dat ik dit spijtig vind.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Volg voorgangers wat betreft houding,oogwit en oranje kleur.
Haartjes storten me niet echt. Houding iets meer. Ooit hoorde ik een tip voor houdingen bij modellen : laat hen een houding aannemen die comfortabel is en die ze bv zeker een uur zouden kunnen uithouden. Nu is dit voor mij persoonlijk een beetje een geforceerde houding. Ook zou ik de kleur toch iets minder verzadigd maken van de huid.
groetjes,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Mooie dame en foto goed uitgevoerd...
maar ik hou niet van de blik over de schouder,
en de ogen teveel gedraaid (mocht misschien recht voor zich kijken)
oei oei, wat een reactie, mag ik aub , voor Mij zijn dat details en IK vind de foto zo mooi. Wat jij er van vind moet jij weten . Maar ieder zijn mening nietwaar?
Ik weet niet of de fotograaf in kwestie er 'iets' van leert hoe het model gekapt moet zijn.
Volg voorgangers wat betreft houding,oogwit en oranje kleur.
Haartjes storten me niet echt. Houding iets meer. Ooit hoorde ik een tip voor houdingen bij modellen : laat hen een houding aannemen die comfortabel is en die ze bv zeker een uur zouden kunnen uithouden. Nu is dit voor mij persoonlijk een beetje een geforceerde houding. Ook zou ik de kleur toch iets minder verzadigd maken van de huid.
groetjes,
deka
Iedereen bedankt, zowel voor de positieve als de leerrijke reacties
oei oei, wat een reactie, mag ik aub , voor Mij zijn dat details en IK vind de foto zo mooi. Wat jij er van vind moet jij weten . Maar ieder zijn mening nietwaar?
Ik weet niet of de fotograaf in kwestie er 'iets' van leert hoe het model gekapt moet zijn.
Ik zou de dame geen zo'n pose laten aanmeten, zo over de schouder weg.
Je krijgt dan altijd zo'n verwrongen nek van, een schouderblad waar je niets aan hebt, teveel oogwit/rood in de ogen
De huid is idd ietske te orangje, maar stoort met niet zo. Het stoort me ook niet van die paar sprietjes haar die over haar linkerwang lopen, maar het zou toch mooier zijn mocht je die wegklonen.
Ik noem dit zeker geen muggenziften, voor mij zijn de woorden van Vinnydizzy steeds weer zéér leerrijk.
@ Vinnydizzy, ik zou het dan ook erg spijtig vinden jouw gewaardeerde mening niet langer meer terug te vinden in de beginnershoek. We hebben er al verschillende verloren de afgelopen maanden, ik kan het wel begrijpen maar het zou wederom zo jammer zijn...
On topic voor Pancho, een zeer verdienstelijke foto en met bovenstaande tips haal je je foto zeker nog naar een hoger niveau.
grtjs
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Zou spijtig zijn, Vinny.
Hier in beginnershoek kunnen de mensen nog iets leren van je tips.
Het valt me echter op dat de "oohs" en de "wauws" hier dikwijls nog talrijker zijn dan in SC
greetz
Cheeta
Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak. flickr
het mag gezegd, dit is een knappe dame.
Is zeker een geslaagd portret, maar hou rekening met de gegeven tips
Zou spijtig zijn, Vinny.
Hier in beginnershoek kunnen de mensen nog iets leren van je tips.
Het valt me echter op dat de "oohs" en de "wauws" hier dikwijls nog talrijker zijn dan in SC
greetz
Cheeta
Hoi Cheeta,ik hou zeker rekening met de gegeven tips zowel positieve als leerrijke
Ik had graag een update geplaatst zo als Vinny het voorstelde van de ogen, maar helaas krijg ik het niet voor mekaar in photoshop ... zal nog wat moeten prutsen
Comment