Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Inderdaad alles is beauty, ook de foto
Vermits je toch de foto's in beginnershoek zet zou je zo vriendelijk willen zijn om de exif erbij te zetten (zo kunnen we wat bijleren).
Nog eens, goed gedaan
Mvg,
Eddy
Inderdaad alles is beauty, ook de foto
Vermits je toch de foto's in beginnershoek zet zou je zo vriendelijk willen zijn om de exif erbij te zetten (zo kunnen we wat bijleren).
Nog eens, goed gedaan
Mvg,
Eddy
Hoi Eddy, bedankt voor uw reactie ... de gegevens staan er bij.
Ik zou de dame geen zo'n pose laten aanmeten, zo over de schouder weg.
Je krijgt dan altijd zo'n verwrongen nek van, een schouderblad waar je niets aan hebt, teveel oogwit/rood in de ogen
De huid is idd ietske te orangje, maar stoort met niet zo. Het stoort me ook niet van die paar sprietjes haar die over haar linkerwang lopen, maar het zou toch mooier zijn mocht je die wegklonen.
Ik zou de dame geen zo'n pose laten aanmeten, zo over de schouder weg.
Je krijgt dan altijd zo'n verwrongen nek van, een schouderblad waar je niets aan hebt, teveel oogwit/rood in de ogen
De huid is idd ietske te orangje, maar stoort met niet zo. Het stoort me ook niet van die paar sprietjes haar die over haar linkerwang lopen, maar het zou toch mooier zijn mocht je die wegklonen.
Hoi Greyhorse en Vinnydizzy , bedankt voor de tips .
Mooie dame en foto goed uitgevoerd...
maar ik hou niet van de blik over de schouder,
en de ogen teveel gedraaid (mocht misschien recht voor zich kijken)
Ok, dan heeft de ts NIETS meer te leren en kan hij leven van de mooie "wauws" die jij hem voorziet?
oei oei, wat een reactie, mag ik aub , voor Mij zijn dat details en IK vind de foto zo mooi. Wat jij er van vind moet jij weten . Maar ieder zijn mening nietwaar?
Ik weet niet of de fotograaf in kwestie er 'iets' van leert hoe het model gekapt moet zijn.
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment