Bedankt voor het kijken en comentaar.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lene "Colors"
Collapse
X
-
-
Re: Lene "Colors"
Mijn bescheiden mening zegt me dat dit mooi gedaan is , alles netjes onder controle. Kleuren vind ik echt top hier, verder mooi van belichting en goed van scherpte met voldoende detail in de schaduwpartij. Model, pose en compo doen het ook heel goed.Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Comment
-
mooi zeker de kleuren.
toch mag er van mij wel wat van de onderkant af.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje760 Bekijk berichtne mooie hoor
mooie kleurtjes
mooi model
grtz patjeOorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk berichtMijn bescheiden mening zegt me dat dit mooi gedaan is , alles netjes onder controle. Kleuren vind ik echt top hier, verder mooi van belichting en goed van scherpte met voldoende detail in de schaduwpartij. Model, pose en compo doen het ook heel goed.Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtmooi zeker de kleuren.
toch mag er van mij wel wat van de onderkant af.
grt,bouk.Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk berichtPancho, ik kan niet anders zeggen dan dat je dit heeeeel goed gedaan hebt. Met veel zorg gemaaktOorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtcompleet af , zeer mooi !!
Comment
-
ik kan enkel zeggen (typen):
professioneel !
Comment
-
Zou het geheel toch nog wat oplichten om het wat levendiger te maken. Het doet wat grijsjes aan, ondanks de kleurrijke plaat.
Uitsnit en model vind ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk berichtZou het geheel toch nog wat oplichten om het wat levendiger te maken. Het doet wat grijsjes aan, ondanks de kleurrijke plaat.
Uitsnit en model vind ik
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtik kan enkel zeggen (typen):
professioneel !Oorspronkelijk geplaatst door Timpi Bekijk berichtVoor mij de update!
mooie kleuren, pose, licht!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtNiet meer te zien?
Comment
Comment