Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Mijn bescheiden mening zegt me dat dit mooi gedaan is , alles netjes onder controle. Kleuren vind ik echt top hier, verder mooi van belichting en goed van scherpte met voldoende detail in de schaduwpartij. Model, pose en compo doen het ook heel goed.
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Mijn bescheiden mening zegt me dat dit mooi gedaan is , alles netjes onder controle. Kleuren vind ik echt top hier, verder mooi van belichting en goed van scherpte met voldoende detail in de schaduwpartij. Model, pose en compo doen het ook heel goed.
heel mooie shot... mooie compo voor mij...
eerste vind ik stukken beter dan update!
donkere haren en schaduwpartijen passen voor mij perfect met die o zo mooi, diep donkere ogen...
Comment