Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: ...

Weer een prachtige foto, mooi zw/w
    en die uitdrukking op dat gezichtje schitterend
    grt Rosie
    GROETJES ROSIE
    Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
    panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

Comment

een titel is hier totaal overbodig.
      voor mij is dit gewoon een heel mooie foto waar een ziel in zit
      een pessimist is een optimist met ervaring.
      Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
      Pentax k-3II en nog meer glas

Comment

een heel mooie zondermeer
        eos 600 d
        lens 18-135 canon 10-22canon

Comment

Een prachtige gevoelsmatige foto,echt knap,meer kun je hier niet op zeggen he,zeker niets aan veranderen hoor Grtjes Francine
          Zo veel mensen, zoveel meningen
          Groetjes Francine

Comment

Awel... deze foto is AF!!!

Omzetting, licht, contrast, compositie, ... (moet ik nog verder gaan?)... allemaal dik in orde!!!
            www.brunodyserinck.be
            https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

En hier is weer nen "deka" sè! Met andere woorden: super zwart / wit plaatje
              Canon EOS 550d - 18-55mm IS + 55-250mm IS

Mijn Flickr pagina

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
                Awel... deze foto is AF!!!

Omzetting, licht, contrast, compositie, ... (moet ik nog verder gaan?)... allemaal dik in orde!!!
                Helemaal mee eens en dat had ik al in het kort gezegd.

Maar als je dan al een heleboel keren hebt gekeken naar deze foto dan ga je toch weer
                mogelijkheden zien om het perfectionistische trekje uit te leven.

Ik zou dan:
                1. de twee witte puntjes bij de elleboog van het kind hebben weggepoetst,
                2. zelfde voor de drie wittige dingetjes bij de linkerbovenhoek
                3. Het halfronde donkertje tegen de hangende mouw ook wegdoen.
                4. Langs de broekspijp van de volwassene, iets lager dan de knie zit een lichtere plek die
                ik zou hebben geëgaliseerd, minder opvallend gemaakt.

Ook al is iets AF of perfect, op den duur kan er altijd nog weer iets perfecter worden
                gemaakt (voor mij althans). Daarom duurt een foto bij mij vaak lang voor ik helemaal tevreden ben.
                Van waardering geniet ik.
                Van kritiek leer ik.

Comment

Prachtige foto, meer kan ik niet zeggen
                  grt. Ria

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                    Helemaal mee eens en dat had ik al in het kort gezegd.

Maar als je dan al een heleboel keren hebt gekeken naar deze foto dan ga je toch weer
                    mogelijkheden zien om het perfectionistische trekje uit te leven.

Ik zou dan:
                    1. de twee witte puntjes bij de elleboog van het kind hebben weggepoetst,
                    2. zelfde voor de drie wittige dingetjes bij de linkerbovenhoek
                    3. Het halfronde donkertje tegen de hangende mouw ook wegdoen.
                    4. Langs de broekspijp van de volwassene, iets lager dan de knie zit een lichtere plek die
                    ik zou hebben geëgaliseerd, minder opvallend gemaakt.

Ook al is iets AF of perfect, op den duur kan er altijd nog weer iets perfecter worden
                    gemaakt (voor mij althans). Daarom duurt een foto bij mij vaak lang voor ik helemaal tevreden ben.
                    Perfect bestaat niet en zeker niet in fotografie want foto's zijn subjectief...
                    Het bijsturen van dergelijk pietluttige details brengt de foto volgens mij niet naar een nog hoger niveau, want deze foto heeft reeds alles wat hij nodig heeft...
                    www.facebook.com/RudyPeirePhotography
                    http://www.rudypeire.net

Comment

Plaatwerker,eddy007,Saphi,Anaisje,Frie01,B.Bibber, bleuspics,doudeke,PEMA,bommasien,pancho,Nelita,Edj eC,rosie,Martijn1980,palac,francineversluys,vinnyd izzy,B33tle,rihan,rudyP,

Allen bedankt voor het kijken en het aangename commentaar.

@Plaatwerker,
                      Bedankt om me te wijzen op het feit dat er hier en daar nog wat puntjes op de " i " kunnen. Zal er nog eens mijn werk van maken.

Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk bericht
                      zeer mooi handje rond e vingers en dan zo'n gezicht van .....

mss kan je is kijken of je er aan de linker zijde niet nog wat kan aan afdoen zo dat het been van de man er niet meer opstaat en dan het tip van zijn schoen weg werken.

groetjes
                      renske
                      Bleuspics,
                      Bedankt voor de tip, maar ik bekeek het eens en voor mij doet hij het dan een stuk minder. Vind dat er ook nog een stukje geborgenheid en veiligheid schuilt in dit been van de papa waartegen het kindje dan leunt.

Oorspronkelijk geplaatst door Pancho Bekijk bericht
                      Wat moet ik nog veel leren , heel mooi
                      Pancho,
                      Fotografie is een voortdurend leerproces ... Stel jezelf maar gerust : ik heb ook nog heel wat beelden die de vuilnisbak ingaan hoor . Bij fotografie moet je soms snel werken, andere keren moet je geduld hebben en langzaam wachten op een geschikt moment. Dit laatste was hier het geval. En gaandeweg, met heel veel oefenen gaat een mens vooruit.

Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk bericht
                      ik heb nog zo nog fotos liggen van mij 45 jaar geleden
                      beroepsfotogafen maakte zo fotos op een kermis of een bijeenkomst in een dorp, die je dan kon kopen
                      de sixties ten top, dat is mijn gevoel hierbij
                      Frie01,
                      Dit heb je hier dan goed gezien hoor ... Ik maakte de foto wel niet om te verkopen, maar ik maakte de foto inderdaad op de plaatselijke markt.

groeten,
                      deka
                      There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Working...
                      X