Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
En ik zal zeker ook geen titel geven ... maar wel een verdiende pluim voor deze mooie foto.
Meer woorden zijn niet nodig....
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
zeer mooi handje rond e vingers en dan zo'n gezicht van .....
mss kan je is kijken of je er aan de linker zijde niet nog wat kan aan afdoen zo dat het been van de man er niet meer opstaat en dan het tip van zijn schoen weg werken.
Het verlangen om er al bij te zijn, mee te gaan, en de angst om los te laten, om het op
eigen beentjes te doen. Mooi mooi.
Omdat een kind een naam moet hebben, doop ik het maar: Twee vingers lang...
Heel mooie gevoelsmatige foto
Hoe doe je het toch om telkens op het juiste moment zo'n foto te maken ? Ik veronderstel dat dit toch niet geposeerd was ?
Grt,
PEMA
There are always two people in every picture: the photographer and the viewer.
(Ansel Adams)
Prachtfoto , perfecte timing en een geslaagde zwart-wit omzetting.
Veel tips kan ik niet meer geven of misschien toch eentje, maak er nog zo maar van dit kaliber .
grts
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
ik heb nog zo nog fotos liggen van mij 45 jaar geleden
beroepsfotogafen maakte zo fotos op een kermis of een bijeenkomst in een dorp, die je dan kon kopen
de sixties ten top, dat is mijn gevoel hierbij
Comment