Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Van de winter naar de Lente ( joepi )

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Van de winter naar de Lente ( joepi )

Van de winter naar de Lente ( joepi )

[IMG][/IMG]

[IMG][/IMG]

Grts,

Chris
    Sony Nex 5 18-55mm lens
    Je bent nooit te oud om te leren,
    daarom doe ik het nu.

Re: Van de winter naar de Lente ( joepi )

Volgens mij had je misschien kunnen kiezen om hetzelfde landschap opnieuw te fotograferen, maar nu in de lente. Dan had je titel meer effect gehad

grt. Ria

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door riha Bekijk bericht
      Volgens mij had je misschien kunnen kiezen om hetzelfde landschap opnieuw te fotograferen, maar nu in de lente. Dan had je titel meer effect gehad

grt. Ria
      Volledig akkoord, nu is het nogal onsamenhangend...
      www.facebook.com/RudyPeirePhotography
      http://www.rudypeire.net

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door riha Bekijk bericht

grt. Ria
        Hier dacht ik ook meteen aan toen ik de titel aan de foto's wou koppelen
        Nikon D7000 - Nikkor 18-55VR kitlens - Nikkor AF-D 50mm f/1.8 - Sigma 10-20mm 1:4-5.6 EX DC HSM - Nikon SB600

Comment

OVer de titel beslis je zelf, daar spreek ik me niet over uit ...
          De foto's :
          foto 1 vind ik de compo wat te rommelig. De takken blokkeren hier het zicht op het water ...
          Weet eigenlijk ook niet zo goed waar je voor gegaan bent : het water, de takken ???
          foto 2 is dan een mooi lentedetail. Alleen heb ik hier ook weer last met de compo. Probeer je hoofdonderwerp wat minder centraal te plaatsen. In sommige gevallen lukt dit echt wel, hier vind ik het minder ideaal. Je hebt geprobeerd om te werken met beperkte scherptediepte,wat voor zo'n onderwerp wel goed is, maar de takken op de achtergrond lopen te kriskras om rust te brengen. Het "katje" zelf is voor mij wel scherp genoeg.
          Misschien in het vervolg ook wel foto's posten die met elkaar te maken hebben of die hetzelfde thema benaderen. Dit maakt het iets makkelijker om te beoordelen.
          groeten,
          deka
          There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Working...
          X