Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind hem persoonlijk een beetje aan de donkere kant.
Beetje lichter maken en je hebt een heel andere foto.
maar da's mijn persoonlijke nog redelijk onervaren mening
Oeps, dat heb ik niet, photoshop, kan iemand (Vinnydizzy) dat eens doen voor me? Dat zou ik heel tof vinden om eens te zien. En ja, uiteindelijk zal ik toch eens aan photoshop moeten beginnen... zucht...
Grtz, chelle
Oeps, dat heb ik niet, photoshop, kan iemand (Vinnydizzy) dat eens doen voor me? Dat zou ik heel tof vinden om eens te zien. En ja, uiteindelijk zal ik toch eens aan photoshop moeten beginnen... zucht...
Grtz, chelle
Ik wil dat wel doen voor je, maar leer je dan daar zelf wel iets uit?
Anders moet je maar eens je orginele foto doorsturen
Comment