Update
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Softje
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Softje
Voor mij een mooie geslaagde foto!
TomCanon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
Mijn Website
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk berichtknap, maar missch toch iets oplichten
Comment
-
Ook ik zou hem een beetje oplichten,het is een zeer mooie foto Grtjes FrancineZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
-
-
Bedankt allemaal, ik heb hem een beetje opgelicht, maar vind dat de bloem wat minder gedetailleerd is nu?
Grtz, chelle
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chelle Bekijk berichtBedankt allemaal, ik heb hem een beetje opgelicht, maar vind dat de bloem wat minder gedetailleerd is nu?
Grtz, chelle
Comment
-
Oeps, dat heb ik niet, photoshop, kan iemand (Vinnydizzy) dat eens doen voor me? Dat zou ik heel tof vinden om eens te zien. En ja, uiteindelijk zal ik toch eens aan photoshop moeten beginnen... zucht...
Grtz, chelle
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chelle Bekijk berichtOeps, dat heb ik niet, photoshop, kan iemand (Vinnydizzy) dat eens doen voor me? Dat zou ik heel tof vinden om eens te zien. En ja, uiteindelijk zal ik toch eens aan photoshop moeten beginnen... zucht...
Grtz, chelle
Anders moet je maar eens je orginele foto doorsturen
Comment
Comment