Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie reeks, maar ik vind de derde wel de minste van de drie, komt voor mij nogal vreemd over, heb het gevoel dat er het een en ander aan te kort is, maar weet niet goed wat. Is maar mijn gevoel he.
Frokkel, er is beterschap in zicht.
Ik ga mij beperken tot foto 1
Kleuren en licht ok.
Bij een molen kan je beter de stand van de wieken in het oog houden als hij draait wel te verstaan. Je standpunt zo kiezen dat je de vier wieken mooi in beeld kan krijgen, dan wachten tot ze alle vier duidelijk in beeld komen. Nu steekt er een wiek bijna weg achter de trap.
Dat is mijn idee over hoe ik een molen zou fotograferen. Levert wel geen speciaal plaatje op van standpunt zo.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
De eerste is je beste opname maar je hebt aan de zijkant moirée In de tweede zakt je molen letterlijk in de grond (slecht opnamestandpunt). De derde is een closeup met weinig inhoud te wijten aan je standpunt.
Als alles eenvoudig was zat het hier vol artiesten-fotografen
Comment