Nummer 2 van mijn minireeksje uit de streek hier...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Old Thing
Collapse
X
-
-
Re: Old Thing
Hey Mysti, ik vind deze prachtig gewoon en intrigerend van kleuren,komt een beetje groen over,maar dat stoort niet echt,het doet me denken aan de tijd van de middeleeuwen en de koene ridders, geharnast op pad met het vaandel in de hand,oei mijn fantasie slaat hier van op hol,dan is hij zeker goed FrancineZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
-
-
Ik vind het ook een geslaagde foto.
Het eerste waar ik aan dacht toen ik m zag... Lord of the Rings
Denk dat dit dan vooral door de kleuren komt.. zeker een waardKijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!
Comment
-
-
Mysti, heel mooi
Mag ik vragen : is dat de Aude? Waar ergens?Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
Wauw gewoon. Mooie compo en kleuren. Nice
En inderdaad, waar is dit ergens gemaakt? Lijkt mij een zeer leuke omgeving.
Comment
-
Comment
-
Inderdaad een Middeleeuwse sfeer ! Ik kan het moeilijk onder woorden brengen waarom, maar voor mij één van de beste foto's die ik de laatste weken gezien heb. En dan praat ik niet alleenover de beginnershoek hoor.
gr,
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door vanhyfte.johnny Bekijk berichtZo'n mooie foto in de beginnershoek
Deze hoort gewoon in de showcase Super plaat
Groetjes chrit.Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.
Comment
-
Bedankt voor de leuke reacties...
@Marie-Anne en Beetle: Dit is inderdaad de Aude ( net als m'n andere foto -Wild Thing- trouwens).
Hij is genomen tussen Limoux en St.-Polycarpe. Van St.-Polycarpe heb ik morgen een foto in petto voor jullie.
Als je Limoux uitrijdt richting St.-Polycarpe kom je het dakpannenfabriek Lafarge / Moniere tegen. Even verder is er een spoorwegovergang en meteen daarna kan je voor een bocht rechtsaf richting restaurant Hibiscus. Neem deze baan en blijf ze volgen en altijd rechts aan houden. Je rijdt dezelfde spoorweg weer over en een 200-tal meter verderop kan je parkeren. Hier heb ik de eerste foto genomen.
Als je dan nog eens 300 meter verder rijdt kom je weer in een grote bocht en daar een 30-tal meter naar beneden ('t is wat klauteren) heb ik deze foto genomen.
Hopelijk vind je het. In de zomer gaan we hier vaak zwemmen met de honden...Stel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Medussa Bekijk berichtInderdaad een Middeleeuwse sfeer ! Ik kan het moeilijk onder woorden brengen waarom, maar voor mij één van de beste foto's die ik de laatste weken gezien heb. En dan praat ik niet alleenover de beginnershoek hoor.
gr,Oorspronkelijk geplaatst door Chrit Bekijk berichtOok mijn mening !
Groetjes chrit.Oorspronkelijk geplaatst door vanhyfte.johnny Bekijk berichtZo'n mooie foto in de beginnershoek
Deze hoort gewoon in de showcase Super plaat
Oorspronkelijk geplaatst door LinseyP Bekijk berichtIk vind het ook een geslaagde foto.
Het eerste waar ik aan dacht toen ik m zag... Lord of the Rings
Denk dat dit dan vooral door de kleuren komt.. zeker een waardStel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
Comment
-
[QUOTEHopelijk vind je het][/QUOTE]
Wel, met je routebeschrijving zal dat wel lukken.
Met dat mooie weer nu ga ik deze namiddag eens gaan kijken
Bedankt voor de uitleg!
Werk ze...Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
Comment